Land Rover sa rozhodol opäť raz zaujímavým spôsobom spropagovať svoj produkt. Tentokrát si zobral na mušku model Discovery Sport a jeho schopnosti.
Na vzdialenosť 10 km potiahol súpravu troch vozňov s celkovou hmotnosťou presahujúcou 100 ton. Podľa údajov z technického preukazu pritom môže ťahať maximálne 2,5 tony. Jedinou úpravou na vozidle boli kolesá, umožňujúce jazdu po koľajniciach.
Pohonnou jednotkou bol sériový naftový motor Ingenium s objemom 2,0 l. Ťahaním ťažkých vozňov chcela automobilka poukázať na jeho maximálny krútiaci moment 430 Nm, ako aj na trakčnú kontrolu auta.
Zvládnuť toto číslo mu umožnila aj Funkcia All Terrain Progres Control – semi autonómny systém riadenia vozidla, ktorý automaticky ovláda výkon motora a brzdy.
Týmto kúskom si Land Rover zároveň pripomenul podobný počin. V roku 1989 sa pri uvedení na trh rovnako predviedol predchodca, Land Rover Discovery I. Vtedy Land Rover využil redukčnú prevodovku, dnes to zvládol so svojou deväťstupňovou automatickou prevodovkou.