Spôsobov ako upriamiť pozornosť na svoj model, ktorý je na trhu už pár rokov, poznajú automobilky mnoho. Ich marketingové oddelenia sú v tomto smere veľmi kreatívne. Neváhajú využiť čas a peniaze na často nezmyselné projekty.
Reklama je však dôležitá a vedia to aj v Nissane. Aj preto sa pustili do výroby modelu Nissanu Qashqai v životnej veľkosti pomocou 3D pera. Umelci tak pre Nissan vytvorili najväčšiu sochu na svete, vyrobenú pomocou 3Doodler 3D pera.
Automobilka týmto upozorňuje na príchod novej edície populárneho SUV s názvom Qashqai Black Edition. Vychádza z výbavového stupňa Tekna a v Európe sa predá iba 3360 kusov vozidiel vo verzii Black Edition.
Vytvorenie sochy zabralo 800 hodín práce a umelci spotrebovali 13,8 km plastových drôtov. 3D pero umožňuje vytváranie trojrozmerných objektov z plastu. Pri vytáraní objektu je plast zahriaty až na 230°C. Ako prebiehali práce na Nissane Qashqai, si môžete pozrieť v nasledujúcom videu.