SME
reklama

V móde sú kombi s vysokým podvozkom. Ponúkne ho aj Mercedes-Benz

Mercedes-Benz E All-Terrain sa začne predávať na jar budúceho roka vo verzii E 220 d.

Mercedes E-Class All-TerrainMercedes E-Class All-Terrain (Zdroj: Mercedes )

STUTTGART, BRATISLAVA. Len niekoľko dní po tom, ako svoje terénnejšie kombi v podobe modelu V90 Cross Country predstavilo Volvo, prichádza v tejto kategórii vozidiel s novinkou aj Mercedes-Benz. Audi A6 Allroad tak dostane ďalšieho seriózneho konkurenta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mercedes-Benz E All-Terrain vychádza ako inak z konvenčného kombi, je však prispôsobený na to, aby si poradil aj s ľahšími terénmi. Očakávané úpravy zahŕňajú prepracované a mohutnejšie nárazníky s chrómovanými spodnými časťami, plastové prahy a lemy blatníkov či vyššiu svetlú výšku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Z hľadiska dizajnu upozorňuje výrobca na masku chladiča pozmenenú v štýle SUV. Jej dve široké lamely sú vyhotovené vo farebnom odtieni iridium silver.

Interiér vychádza z výbavy Avantgarde a môžeme si v ňom všimnúť špecifické hliníkové ozdobné diely, nerezové športové pedále či rohože s emblémom All-Terrain.

Pri vstupe na trh bude model dostupný vo verzii E 220 d 4Matic. To znamená štvorvalcový diesel s objemom 1950 cm3pod kapotou produkujúci výkon 143 kW a krútiaci moment 400 Nm pri 1600 až 2800 ot./min. Vozidlu to stačí na zrýchlenie z nuly na 100 km/h za rovných osem sekúnd a maximálnu rýchlosť 232 km/h.

O niečo neskôr potom v ponuke pribudne silnejší variant so šesťvalcovým turbodieselom E 350 d. Štandardom v oboch prípadoch bude pohon všetkých kolies, nová 9-stupňová automatická prevodovka 9G-Tronic či systém Dynamic Select s piatimi jazdnými programami vrátane špecifického režimu All-Terrain odvodeného z triedy GLE, ktorý upraví nastavenie motora, prevodovky, ESP a riadenia pre potreby jazdy v teréne.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Svetlá výška vozidla je 121 mm, no nastaviteľné vzduchové odpruženie umožňuje jej zvýšenie o ďalších 35 mm. Pre porovnanie bežná trieda E má podvozok 92 mm nad zemou.

Doplňme ešte, že All-Terrain jazdí na 19- alebo 20-palcových kolesách a prvýkrát sa "naživo" ukáže na októbrovom autosalóne v Paríži. Jeho predaj začne na jar budúceho roka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

reklama

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 29 497
  2. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 17 440
  3. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 543
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 10 913
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 266
  6. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 106
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 7 846
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 762
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (29.3. - 4.4.1924)
  2. Miroslav Lukáč: Milý Peťko! Nechcel by som ťa ani za suseda, ani za stojan na bicykel.
  3. Ľuboslav Farkaš: Veľkonočné priane
  4. Ivan Mlynár: Šedá kôra chodiacej kópie Mariana Kotlebu, Tomáša Tarabu, vyprodukovala ďalšie verbálne fekálie.
  5. Jozef Ďanovský: Medžugorie na Veľkú noc
  6. Martin Borecky: Rakovina
  7. Vladimír Krátky: Nebude zo psa slanina - ani zo Slovenska baranina .
  8. Lucia Nicholsonová: List ministrovi Tarabovi, ktorý chce znásilniť Ústavu
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 46 089
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 646
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 435
  4. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 9 860
  5. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 8 453
  6. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 366
  7. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 265
  8. Ján Šeďo: Malý cár : "Uvedomme si, že máme 2 atómové elektrárne". Vážne ? 6 432
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  7. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
SkryťZatvoriť reklamu