Rím 19. novembra (TASR) - Automobilový koncern Fiat Chrysler testuje nové marketingové stratégie. Ešte v tomto roku chce modely Fiat 500, Fiat 500 L a Fiat Panda ponúkať na portáli Amazon. "Na Amazone by malo byť možné kúpiť Fiat rovnako ako smartfón," píše s odvolaním sa na denník La Repubblica agentúra APA.
Amazon poradí ľuďom pri nákupe áut. Ktorú značku zatiaľ hodnotí najlepšie? ČítajtePo kúpe vozidla na Amazone by si mal klient zvoliť predajcu áut vo svojej blízkosti, kde si vozidlo fyzicky prevezme. Amazon už v súčasnosti ponúka aj BMW i3. Podľa denníka mnohé automobilky hľadajú nové možnosti predaja vozidiel, niektoré dokonca uvažujú o predaji v supermarketoch.
Fiat Chrysler v októbri medziročne zvýšil svoj trhový podiel v Európe zo 6,2 % na 6,7 %. V prvých desiatich mesiacoch tohto roka bolo registrovaných 843.300 vozidiel, čo zodpovedá medziročnému vzostupu o 14,9 %.