Po piatich rokoch na trhu prešiel Peugeot 301 nedávno faceliftom. Boli sme preto zvedaví, ako sa auto zmenilo.
Pre európsky trh sa 301 vyrába v španielskom meste Vigo. Na rozdiel od svojho súrodenca, Citroenu C-Elysée, sa v západnej Európe nepredáva.
Lacný sedan bol totiž primárne vyvinutý pre rozvojové krajiny a boduje v pomere ceny a výkonu. Peugeot 301 sa rozhodne nemá za čo hanbiť a je zaujímavou alternatívou k Škode Rapid alebo Fiatu Tipo Sedan.
Omladzovacia kúra dizajnu prospela
Dizajnovo patrí Peugeot 301 k tak trochu tuctovým sedanom, za ktorými sa asi neotočíte. V tejto kategórii je to však bežné a nie každý potrebuje jazdiť v imidžovom aute. Napriek tomu nedávny facelift malému sedanu rozhodne prospel a lepšie zapadá do súčasného portfólia Peugeotu.
Najvýraznejšia zmena sa odohrala na prednej maske, ktorá je prepracovanejšia a podobá sa na väčší Peugeot 508. Auto vďaka nej pôsobí elegantnejšie aj dospelejšie.