SME
reklama

Renault Koleos je pohodlný ako veľká perina (prvá jazda)

Bezstupňová prevodovka pomáha v teréne, ale škodí na ceste.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Netreba zbytočne meniť niečo, čo funguje dobre - takú stratégiu má Renault v posledných rokoch. Dizajnéri francúzskej značky navrhli výborný dizajn exteriéru aj interiéru, ktorý teraz úspešne používajú na rôznych modeloch.

Niektorým modelom však korporátna tvár svedčí viac ako iným. A veľkému, pohodlnému Koleosu sa hodí snáď najviac.

Renault konečne ponúka SUV, ktorým môže spokojne konkurovať tým najlepším v segmente. Chýbajú mu síce najnovšie technologické výstrelky, no vyvažuje to pohodlím a prívetivosťou ovládania.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dizajnový jazyk funguje na SUV najlepšie

Kým prvý Koleos vznikol v spolupráci francúzskeho Renaultu s juhokórejskou automobilkou Renault Samsung, pri tejto generácii Francúzom pomáhala sesterská automobilka z Japonska.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C4ZJQ na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu