Toyota Corolla Trek 2,0 Hybrid | |
---|---|
Základná cena / Verzia od (eur) | 17 390 / 25 640 |
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l) | 5,3 / 6,3 |
Objem batožinového priestoru (l) | 581 |
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm) | 2 700; 4 673; 1 840; 1 455 |
S novou Toyotu Corollu sa na našich cestách stretávame už vyše roka. Za ten čas sme zistili, ako jazdí 5-dverový hatchback, ale aj elegantný sedan a priestranné kombi.
Teraz k nám Corolla s veľkým kufrom zavítala opäť, pretože medzičasom pribudla oplastovaná verzia Trek. Boli sme prirodzene zvedaví, čo ponúka oproti bežnému kombi Touring Sports.
S Corollou Trek sme sa ako správni Bratislavčania, ktorých počas korony neláka zahraničie, vybrali do Vysokých Tatier, kde sú teraz všetci. A treba povedať, že oplastovaná Corolla sa dokonalo hodí k človeku z mesta, ktorý sa raz za čas vyberie na túru.
Kto chodí pravidelne do hôr, sa zrejme občas baví na turistoch-amatéroch, ktorí si vezmú ten najdrahší batoh, ale neváhajú ísť na Kriváň v šľapkách. Aj Corolla Trek trochu taká je.
Síce má dobrú kondíciu vďaka benzínovému motoru 2,0 Hybrid Dynamic Force s výkonom 135 kW (184 koní), ale má len pohon predných kolies.
Obutie tiež nie je príliš do hôr, na dvojfarebných 17-palcových hliníkových diskoch sú pneumatiky s rozmerom 225/45, teda rovnaké, ako na športovejšie ladenej Corolle GR.
Verzia Trek našťastie nie je len o oplastovaných blatníkoch a nárazníkoch, podvozok má lepšiu ochranu a hlavne je o 20 mm vyššie, takže na lesných cestách neťahá Corolla brucho po zemi. Celková svetlá výška Treku je 155 mm.
V našom prípade malo auto bronzovú metalízu Oxid, s ktorou v kombinácii so strieborne lakovanými plastami na spodku nárazníkov aj strešnými lyžinami vyzerá celkom štýlovo.