Desiatou verziou súčasného modelu Dodge Challenger sa stane verzia SRT Hellcat. Skutočne „pekelnú mačku“ bude poháňať 6,2 litrový kompresorom prepĺňaný motor V8 HEMI. Ukrytý pod hliníkovou kapotou vyprodukuje výkon 527 kW (717 k/707hp).
Krútiaci moment 881 Nm je prenášaný na kolesá zadnej nápravy prostredníctvom osemstupňovej automatickej prevodovky TorqueFlite. K dispozícii je aj manuálne prevodové ústrojenstvo so šiestimi stupňami Tremec TR6060.
Dostatočnú trakciu aj pri predvádzaní sa v kontrolovanom šmyku zabezpečuje diferenciál spoločnosti ZF.
Podvozok tiež nepatrí medzi sekundárne záležitosti. Tlmiče Bilstein je možné nastaviť v troch stupňoch a vybrať si najvhodnejšie pruženie.
O kontakt s vozovkou sa starajú 20 palcové disky kolies obuté do pneumatík Pirelli P Zero 275/40 ZR20. Kolesá ukrývajú brzdy Bremno, vpredu šesťpiestikové strmene a ventilované kotúče s priemerom 39 cm.
Veľmi pekne vyriešili konštruktéri nasávanie vzduchu, realizované cez vnútorný ľavý predný svetlomet.
Dodge Challenger SRT Hellcat patrí podľa nás medzi najkrajšie typicky americké autá súčasnosti.