Prichádza posledný diel prvej série Garáž. Tematicky sme zaostrili na Áziu a automobily, ktoré výrazne ovplyvnili automobilový svet. Z množstva legiend ďalekého východu vyberáme Toyotu Celica.
Prvú generáciu vyrobili len preto, že Japonsko nemalo konkurenta pre vtedy veľmi úspešný Ford Mustang.
Celica však nešla cestou veľkých motorov, ale špičkovej techniky. V čase, keď u nás nabiehala do výroby Škoda 100, Toyota ukázala auto, ktoré malo z motora objemu 1,6 litra výkon 108 koní a išlo 180 kilometrov za hodinu.
Legenda STI stále žije
Subaru sa s rozširovaním počtu modelov stáva značkou so širokým záberom, ale jej momentálnu úroveň dokumentuje vždy aktuálna generácia ikonického modelu STI.
Našťastie, športový sedan nepostihlo rovnaké nešťastie ako Mitsubishi Evo a s novým STI sa zabavíte a pôjdete rýchlo. Ako je to v porovnaní s minulou generáciou, uvidíte v Garáži.
Hyundai prekvapil
Z továrne Hyundai vyšiel luxusný sedan nadupaný novou technikou. Za dané peniaze je to veľmi slušné auto a v porovnaní s veľkou konkurenciou chýba už len viac motorov na výber.
Luxus s pohonom všetkých kolies má na palube najmodernejšiu techniku a dobre vyladené asistenčné systémy. V tomto prípade musia ísť predsudky bokom.
Reláciu vo vyššom rozlíšení si môžete pozrieť na tomto odkaze.