Bugatti a jeho nový model Chiron je v Ženeve nepochybne jednou z najočakávanejších premiér autosalónu. Ešte väčší prekvapením však je fakt, že nástupca Veyrona ostal verný klasickému pohonnému ústrojenstvu a pri lámaní rekordov sa teda zaobíde bez batérií a elektromotora.
Benzínový motor W16 technici dôkladne prepracovali a pripravili na vyššie zaťaženie. V útrobách nového Chironu produkuje mamutí motor až 1.103 kW (1.500 k). Maximálny krútiaci moment 1.600 Nm je dostupný od 2.000 do 6.000 otáčok za minútu.
Prepracovaný pohon všetkých štyroch kolies a sedemstupňová dvojspojková prevodovka umožňujú vozidlu zrýchliť z pokoja na stovku len za 2,5 sekundy. Maximálnu rýchlosť udrží na uzde elektronika a tak môže Chiron šprintovať len 420 km/h. Bugatti si verziu bez obmedzovača zrejeme necháva na neskôr.
Za necelých 14 sekúnd od štartu, s plynovým pedálom na podlahe, Chiron šprintuje rýchlosťou 300 km/h.
Adaptívny podvozok, karbónové brzdy, aktívne aerodynamické prvky, distribúcia krútiaceho momentu medzi kolesá: to sú len základné výdobytky, ktorými Bugatti Chiron disponuje.
Po dizajnovej stránke tiež nejde o revolúciu, ale o zdokonaľovanie známych tvarov v ich modernejšej interpretácii. Automobil je voči svojmu predchodcovi dlhší o 82 mm, širší o 40 mm a vyšší o 53 mm. Pohotovostná hmotnosť len tesne podlieza dvojtonovú hranicu. Chiron váži o 150 kg viac ako Veyron.
Automobilka je pripravená vyrobiť 500 kusovú sériu. Prvých 150 vozidiel už má svojich netrpezlivých majiteľov napriek tomu, že za každý vyrobený kus museli zaplatiť 2,4 milióna eur.