• NOVINKY
  • TESTY
  • PRAVIDLÁ
  • GARÁŽ
  • DOPRAVA A NEHODY
  • POHONNÉ LÁTKY

  • Načítavam, moment...
    Momentálne nie ste prihlásený

    Januárový predaj áut priniesol mierny optimizmus (Späť na článok)

    Pridajte priamu reakciu k článku


    Hodnoť:   mínus indicator plus

    1/3

    "Občanov najviac oslovili značky Smart, Suzuki, Mini a Chevrolet s podielom viac ako 60 % predaja pre občanov."
    To už len má výpovednú hodnotu tá veta resp. štatistika, napr. pri 1 zaregistrovanom kuse značky Smart v januári :)
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    Porsche - typicke firemne auto :-))))

    darmo, aj ja si kupim dalsie auto na firmu, uz len kvoli pokutam :-))
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    to porsche má aj deliacu mriežku?
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    hej

    titánovú
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    dávali tam aj platinové sítka,

    ale minuli sa :D
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    Je to jednoduche. Aby si mal na Porsche, musis asi vela zarabat. Su len 2 legalne moznosti ako na SK vela zarabat a to ze mas stastie a stanes sa riaditelom pobocky nejakej nadnarodnej firmy, ale budes podnikat a bude sa Ti darit.
    Nuz a ak budes teda podnikat, je predpoklad, ze Tvoja firma sa stane platcom DPH (t.j. mozes veci do firmy kupovat bez DPH) a potom, ked sa budes moct rozhodnut ci si nove auto, ktore si planujes kupit, napises na seba ako fyzicku osobu, alebo radsej na Tvoju firmu ktoru vlastnis a kontrolujes, uz len kvoli 20% zlave (DPH) a + dalsim zlavam (vracanie DPH z paliva) sa Ti jednoznacne lepsie oplati akekolvek auto radsej kupit na firmu ako na seba. A to je aj dovod preco hlavne medzi luxusnymi znackami prevladaju nakupy na firmu, aj ked realne auto pouziva vylucne majitel firmy.

    O.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    rakusko

    vcera som v liatadle pozeral rakusky dennik a tam boli statistiky za januar u nich, 1. VW 16% 2. Skoda 10%, 3. Ford 8% (toto percento neviem presne)
    najpredavanejsie auta boli Golf, Fabia , Octavia v tomto poradi.

    Celkom zaujimave ze MB cka ide na dracku aj u susedov.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    Nemecko

    Ked som sa pytal v Nemecku vtedajsich kolegov, preco si skoro vsetci kupili Octavku, povedali, ze to je to iste ako Golf, ale lacnejsie. Takze asi tak zmyslaju. Ja osobne by som siel do mensieho zla - Golfu :-)) Tu sa Skodovke dari len preto, ze kedysi tu bola len Skoda a Lada. A tak si ludia, co si vtedy kupili SKodu, kupuju aj dnes Skodu. Bude musiet vymriet jedna generacia, aby sa predaje Skody znizili
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    Ono to to je so

    skodou tak...Pred 1989 prakticky 100% trhu. Zaciatkom 90-tych rokov okolo 60% Teraz vraj 30%. Sice neverim, ze padnu niekedy pod 15%. Ale padli statocne :).
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    kia

    jediny kto ich moze dat dole z tronu v najblizsich rokoch u nas je KIA, tiez v rakusku, tam mali uvedeny narast predajov 60% orpoti munulemu roku co je silne cislo, korejci ide teraz riadne na predajoch.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    preco

    je golf mensie zlo? uz si mal oktavku? 60% ludi na slovensku zije na dedine- golf je auto bez kufra,
    cize na dedine u normalneho (nebohateho cloveka) nepouzitelne, zbytocne auto ja som si predtym nekupil skodu lebo som bol soplavy, mam oktavku a nechcem ine auto
    rano 04:15 pri minus 27 mi naskocila na otocenie klucikom(diesel) zatial co susedova terenna kia iba zakaslala a zdochla..... velkohubu zaruku na 7 rokov je dobre davat, ked niekomu uznaju zarucnu opravu
    aspon v piatom budeme radi....
    cize zhrnute=oktavka nema vybavu ako korejci, ale nesetri sa u nej na materialoch cize vela vydrzi a pre nas chudobnych slovakov je toto priorita
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    takmer 9 z 10 bavorakov je sluzobnych a pritom sa tie arogantne bravcove hlavy, co z nich vyskakuju tvaria ako keby boli ich, landrover detto...
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    :-)

    vsak aj su ich, kupili si ich ale na svoju firmu, ktora sa urcite venuje niecomu legalnemu :-)
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    Tvoj boľševický výlev presne zodpovedá voličskéj základni smeru. Máš jednoduchý život. Každý kto má BMW je bravčová hlava. Závisť, a primitivizmus zatemnili tvoj jednoduchý mozog. Ale Tvoji oligarchovia ktorých ideš voliť sa vozia na tých najluxusnejších značkách, napríklad Tvoj vodca Fico má BMW X6, takže si v tom urob poriadok.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    trebalo robiť štatistiky nie podla mies

    ta výroby,ale podla znacky takže volkswagen je na prvom mieste/spolu takmer 41%,pretože skoda nie je značka ,ale derivát volkswagenu!!! tak isto seat,beantly aj audi!!!to vsetko patrí 100% pod jednu značku Volkswagen so spoločnými dielmi-volkswagen ich chce zvýšiť aj na 80%,aby lacno vyrábal/a draho predával...
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    Pod Volswagen AG

    patria znacky Audi, Seat, Skoda, VW, Bentley, Bugatti, Lamborghini a Scania. Su to stale znacky automobilov. Aj ked uz pomaly derivaty jedneho a toho isteho. :(
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    Nejde o narast predaja novych aut ale o dopredaj minulorocnych skladoviek (detail) za vyhodne ceny
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    Firemné autá v SK

    nepodliehajú žiadnemu limitu, čo sa týka zaobstarávacej ceny a možnosti odpisov. Preto vôbev neprekvapuje. že drahé luxusné automobily sa kupujú výlučne na firmu. Firmy tým automaticky platia menej dani, resp. neplatia žiadnu, lebo sa tým dostanú do mínusu. V Rakúsku napríklad je limit na firemné autá 40 000 € (bez DPH). To znamená, môžeš si kúpiť Porsche za 120 000 € ako firemné auto, ale na odpisy sa dá uplatniť len 40 000 €.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    rozhodovanie

    predplatením balíka Piano mám možnosť efektívne komunikovať.
     


    Prihláste sa

    (?)
     


    Ďalšie možnosti
    Zoznam diskusií

    Registrácia
    Zabudnuté heslo
    Kódex diskutujúceho