• NOVINKY
  • TESTY
  • PRAVIDLÁ
  • GARÁŽ
  • DOPRAVA A NEHODY
  • POHONNÉ LÁTKY

  • Načítavam, moment...
    Momentálne nie ste prihlásený

    Majitelia osobných dieslových áut riskujú stratu techničáku (Späť na článok)

    Pridajte priamu reakciu k článku

    zamyslel ... niekedy diesle v osobakoch takmer vobec neboli ... teraz su ... aka je dnes ich pridana hodnota oproti minulosti ? ziadna ... diesle sa (financne) vyplatia len v autach s extremnym rocnym najazdom (nad cca 40tis. km/rok), co je podla mna len zanedbatelne % vsetkych osobakov ... ale diesel je v polovici aut ... naco ? na nic ... lebo majitel je hlupak
    teple pivo
    << < 1 2 3 4 5 > >>

    Hodnoť:   mínus indicator plus

    dosť odvážné,

    alebo primitívne nazvať majiteľov "dízlov" hlupákmi. Skôr si myslím, že je na zamyslenie, keď niekto kúpi auto, a ročne spraví 5-6 tis. km. Keď si uvedomíme, koľko zbytočných emisii sa vypustilo do ovzdušia pri výrobe celého aut, len preto aby stálo v garáži. Tak toto skôr považujem za ekologickú bezohľadnosť. Určite ekologickejšie, a aj lacnejšie by bolo voziť sa na taxiku, alebo vlakom, lietadlom a pod.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    A koľko zbytočných emisií...

    ... sa vyprodukuje pri presune úradníčka, ktorý takúto debilinu vymyslel, z Bruselu do jeho domoviny lietadlom a po víkende zasa naspäť za naše prachy? Za koľko tisíc áut emisií vyprodukuje zbytočný let úradníčok do Petrohradu a späť? Zasa sa ide riešiš bububu na ovčana za prkotinu, ktorú rieši iba EÚ a nikto iný. Fakt to tu samými nariadeniami speje späť do tých ***** v ktorých sme boli vyše štyridsať rokov a do dnes sa z toho nevieme poriadne vyhrabať.
    Tu si môžete pozrieť koľko emisií máte práve nad hlavou a nie tie nejaké mini vozítka na ulici:
    http://www.flightradar24.com/4...
    Dajte si to oddialiť a pozdrite si stav nad EU.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    hlupak je ten, kto uplne zbytocne vyhadzuje svoje peniaze za drahsi benzin a za vyssiu spotrebu. len zavidis nam, co jazdime naftu za 4l/100km a nemusime "podporovat" ropny priemysel.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    Tak urcite, zavidime :)))

    1. Vymenu DPF
    2. Zakaslanie dymu pri sliapnuti na krk
    3. Nachylnost na palivo
    4. Problemy so vstrekmi
    5. Kultura chodu

    Ale ano, zavidim Ti Tvoje 4L. Dokonca si ma presvedcil kupit diesel, takze premyslam zbavit sa svojich dvoch benzinakov, co mi zeru 11L :D Hnusny benzin, fuj :)
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    Zabudol si na EGR , čerpadlo a žhaviče
    Dechťák je dobrý pokiaľ všetko funguje tak jak má .

    Osobne mám benzín so spotrebou v meste ľahko cez 15L a nesere ma to .
    Za 3 roky som do opráv vrazil presne 0,0 €
    Zato dehťáková dodávka ma stála už majland
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    Dakujem za doplnenie...

    Tak to si na tom so spotrebou este lepsie, nez ja. Ale vieme preco mame benzin, ze ano :)
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    este doplnim, ze

    vacsinou maju naftaky oproti benzninu aj dvojhmotny zotrvacnik :)
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    1. nemam
    2. ten budes dychat ty
    3. nemam problem
    4. nemam
    5. neriesim

    Si nula z davu, kde si, ja ta nevidím.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    Lebo Ty si borec.

    Teraz Ti uz fakt zavidim :)
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    a kolko ze ma dechtak rokov?? podla spotreby 4l/100, nie vela, a tiúpujem s rocny najazdom do 20000 km sa 5 bodov hned objavia
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    najradsej mam tajtrlikov co si kupia dizel do mesta.. to sa potom cuduju, preco sa im po roku zacne kazit :D ach jaj. osobne som nad "traktorom" nikdy neuvazoval, to chrochtanie dizlov fakt nemusim, doteraz mali vyhodu len skrz spotrebu a krutak, teraz po nastupe turbo benzinvo je kupa dizlu ciste iracionalne a hlupe riesenie, moderne turbo-benziny maju porovnatelnu spotrebu, lepsiu dynamiku, vykon, spolahlivost (teda okrem tsi od vagu, tu sa o spolahlivosti hovorit neda :) a naklady na opravy su daleko nizsie...
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    a co ti mame zavidiet? ze podtacas motor a trasie ti celym autom? ale aspon sa ti dobre onanuje ;)
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    nene, zavidis mi tie usetrene peniaze ktore mozem pouzit na zmysluplnejsie veci, ako zivenie auta. ale ved ludia su odjakziva sprosti a aj sprosti ostanu ;)
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    A predstav si, kolko by si este usetril, ak by si jazdil MHD! ;)

    Ja si mozem dovolit furu veci aj pri aute s 11L spotrebou a nepotrebujem pri tom kastrovat svoje auto.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    Len tak uvazujem - nie je ti luto, ze cesta ktora niekoho stoji 20 euro bude teba stat 40 ? A uplne zbytocne, lebo sa tam dostane rovnako rychlo a pohodlne ? Ze v podstate okradas seba a svoju rodinu? Len ma zaujima pohlad na vec takych ludi ako si ty.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    Nie je mi to luto.

    Nepijem, nefajcim, nehazardujem a rodine sa venujem. Ma vsetko, co potrebuje a nemam pocit, ze by jej nieco chybalo. Tak som si doprial aj ja. Nie je to na ukor inych, takze svedomie mam ciste. Mam sa tak, ze nepotrebujem vypilovat kusy auta a chvastat sa spotrebou a usetrit za kazdu cenu. Alebo sa mam vzdat svojho auta, co mi robi radost, je spolahlive a maximalne mi vyhovuje len preto, ze zerie viac, nez diesel spred X rokov, aby som usetril? Mam znizit svoj standard v podobe, dajme tomu BMW 5 v plnej polnej a kupit si Octaviu 1.6 TDI? Alebo nebodaj Fabiu s 1.2 TSI? Len aby som usetril "20 Eur"? A co ma povedat taky Radim Passer, co jazdi vo Veyrone do prace? A stoji s nim skoro kazdy den v prazskej kolone, ci ini majitelia Ferrari? Ti tiez okradaju svoju rodinu?
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    Ja tipujem, ze minimalne polovica ludi, co jazdi na drahych autach su vyssia stredna trieda a mozu si to ledva dovolit. Ale ked si to drahe auto mozes v pohode dovolit tak to ma zmysel. Ak stojis na semafore a napali do teba zozadu Oktavia co nestihla zabrzdit, tak je lepsie ak sedis v Land Cruiser V8 namiesto Fabie. Este si predstav ten rozdiel ak v takej situacii na zadnych sedadlach sedia tvoje deti.

    S drahymi autami to mas ako zo vsetkym co sa da kupit - cim ides cenou vyssie, o to menej zlepsenia ziskas za kazde euro navyse. Auto ktore stoji 7x tolko ako Fabia je mozno dvakrat bezpecnejsie ako Fabia a o 50% pohodlnejsie. S ekonomickeho hladiska to nedava zmysel si take auto kupit. Ale ak na to v pohode mas a vsetko ostatne si si uz kupil, tak to zmysel ma. Sice vela zaplatis za zvysenie bezpecnosti, ale ak uz vsetko mas, co rozumnejsie sa da za peniaze kupit?
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    Su rozni ludia.

    Jedni si kupia jazdenku po dochodcovi z DE, druhi si potrebuju nieco dokazat (hlavne susedom, nech ich porazi) a ti treti to maju pre radost.
    Nemusi to byt len semafor a Octavia. Mam znameho, do ktoreho na kruhaci vletela bloncka na Beetli. Telefonovala a nedavala pozor. Tesne pred nim sa zlakla a namiesto brzdy sliapla na plyn. Vybehla mu po kolese a urvala blatnik. Znamy si nehodu vsimol len na fakture a Beetle mal amputovany frnak.

    Chapem, co chces povedat, ale ak Ta vezmem za slovo a porovnam Fabiu a mnou spominanym BMW 5, tak si myslim, ze z hladiska bezpecnosti i pohodlia je BMW ovela dalej nez Tvoje percenta. Z ekonomickeho hladiska samotna kupa auta nema nijaky zmysel. A je jedno, o ake auto sa jedna (ci uz sa jedna o jazdenku, alebo nove s cenovkou 3 izboveho bytu v Petrzalke).

    Ako vravim, chcel som si urobit radost a tak som si ho kupil. Dokonca obcas dostavam vdaka nemu aj obed a veceru zdarma :)
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    "usetrene peniaze ktore mozem pouzit na zmysluplnejsie veci" - napriklad na opravy dizla, ze? :)) do nakladov treba zaratat aj naklady na opravu a urdzbu auta, a tam vyjde dizel daleko drahsie. to si uz ale majitelia traktorov neuvedomuju, rocne usetri mozno 500eur na PHM, ale napr za vstreky da 700 :D
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    dizel 4 litre?

    Tebe zerie dizel 4 litre? mas Lupo alebo A2?...alebo dalsi rozpravkar ? :-)
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    Ja mam v meste 4.8 - 5.5 a mimo mesta 4 litre. Je to obycajne 7rocne TDI. Ale dalsie auto uz bude benzin.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    4,8-5,5

    No 4,8-5,5 a 4 litre pri dakej ustalenej trase ti verim..ale nie dlhodoby priemer 4 litre...dlhodoby priemer 4 litre ma tak to Lupo a A2...a zasa pride zima a spotreba ide hore, uz len zimne pneu (+5-10%)..takze dlhodoba teda povedzme 2-3 roky jazdenia leto/zima, nebude 4 litre, iste nie u rozpravkarov-ochcavkarov :-).
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    Zalezi kadial jazdi. Mozno chodi z dediny do dediny, potom moze mat 4 litre. Ja s tym jazdim len po meste, ale nie kratke trasy a dlhodobu spotrebu ukazuje 5.0 litra. Podla dotankovania pocitac klame o 0,3 litra, cize dlhodobu mam 5,3. Pokial je on opacny extrem nez ja - teda jazdi iba mimo mesta a v meste nie, tak 4 litre dlhodoby priemer urobi lahko
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

    4 litre

    4 litre dlhodoby neurobi vobec lahko..ani stredne tazko ani tazko,..spravi iba ak nebude mysliet na nic ine ako spotrebu.Normalne auto.-nepocitajuc smart, lupo a 3L .A2...nemozne.
     
    Hodnoť:   mínus indicator plus

     

    Môj benziňák má tiež spotrebu cca 8l v meste a mimo? Tak 5,5 ak idem úsporne a 6,5 ak normálne. A nafťák nechcem, lebo pri mojom jazdení by ma stál oveľa viac ako benziňák. A moje ďalšie auto bude mať bezturbový benzín s objemom 2,0 l - dosť výkonný, úsporný, spoľahlivý... Aj taký sa vyrába.
     

    << < 1 2 3 4 5 > >>

    Prihláste sa

    (?)
     


    Ďalšie možnosti
    Zoznam diskusií

    Registrácia
    Zabudnuté heslo
    Kódex diskutujúceho