Alebo si kliknutím vyberte správy z iného regiónu:
Kliknutím vyberte správy z regiónu:
Zatiaľ ide len o prototyp.
Na konci 50. rokov značke hrozil zánik.
Do výroby sa nedostali, skončia v múzeu.
Pri drahších modeloch majú Slováci slabosť na SUV.
Karoq je stále dobrým autom, Qashqai sa vrátil vo veľkom štýle.
Maximálna rýchlosť je až 260 km/h.
Dobre využitý čas je základom.
K benzínovým hybridom pribudol aj diesel.
Nemusí ísť o veterán ani luxusné Ferrari.
Škoda stráca náskok pred kórejskými značkami.
Výrobca stále tají to najdôležitejšie.
Hybridný systém Toyoty patrí k najlepším.
Model RT6 má 38 senzorov a bude omnoho lacnejší, ako jeho predchodcovia.
Fungovanie systému sme preverili na Citroëne C5 Aircross.
Najdrahšia verzia je pre skutočných nadšencov.
Kupé zvláda maximálnu rýchlosť 250 km/h.
Novinkou je aj výbava GT Line.
Plug-in hybrid je zaujímavejší, no výbava skromnejšia.
Kontrolou môžu prejsť aj ukrajinské autá.
Elektromobil sa svetu predstaví v auguste.
V ponuke je osobná aj pracovná verzia.
Silnejšie motory môžu byť aj s automatom.
Istý je zatiaľ len príchod elektrickej verzie.
Výroba sa z Európy presunula do Južnej Afriky.
Vyskúšali sme ho aj s kolobežkou v kufri.
Systém nie je zďaleka taký účinný ako pri Toyote.
Nový model má svoje muchy.
Výškou spôsobenej škody na aute sa už netreba stresovať.
Katalyzátor auta sa vie rozpáliť na 200 °C.
Ostrov si obľúbili nudisti.
Pozrite si, na akých autách prišli.
Príprava a stavba trvali vyše štyroch rokov.
NHTSA začala vyšetrovať bezdôvodné brzdenie modelov 3 a Y elektromobilov Tesla vlani vo februári.