Subaru s novou Imprezou ponúkne alternatívu k SUV

Na výber budú zatiaľ len dva benzínové motory.

(Zdroj: Michael Kasarda)

FRANKFURT. Tohtoročnou novinkou na stránku Subaru vo Frankfurte je piata generácia Imprezy, ktorá rok od premiéry v USA prichádza aj s európskou špecifikáciou.

Nová generácia má konkurovať kompaktným hatchbackom v C segmente, kam patrí napríklad Volkswagen Golf alebo Ford Focus.

Zároveň však automobilka s piatou generáciou Imprezy cieli na tých, ktorí chcú mať na ceste istotu s pohonom všetkých kolies, ale netúžia po SUV.

Impreza stojí na novom podvozku Global Platform, ktorý Subaru použilo aj pri modeli XV. Tuhosť karosérie sa podľa automobilky zvýšila o 70 percent, auto má teraz nižšie ťažisko.

Viac priestoru dostala aj posádka v interiéri, rázvor narástol o 2,5 centimetra a objem kufru sa zvýšil o 10 litrov.

Prečítajte si tiež: Pozrite si, aké novinky uvidíte vo Frankfurte

Pod kapotou sa objavia zatiaľ iba dva benzínové atmosférické boxer motory. Slabší 1,6 ponúkne výkon 112 koní a silnejší dvojliter výkon 154 koní. Automobilka obe pohonné jednotky vylepšila a zapracovala na ich lepšom odhlučnení.

Motory budú kombinované s bezstupňovou automatickou prevodovkou Lineartronic, ktorú poznáme z modelu Levorg.

Novinkou je asistenčný systém EyeSight, známy z väčších modelov značky. Sleduje značky aj jazdné pruhy a v prípade rizika kolízie aktivuje núdzové brzdenie. Nebude chýbať ani sledovanie mŕtveho uhla či adaptívny tempomat.

Súčasťou výbavy bude aj systém Starlink, ktorý neslúži iba na núdzové volanie v prípade havárie, ale aj ako asistent na cestách. Vodičovi pomôže vyhľadať cieľovú destináciu alebo na diaľku diagnostikuje technický stav auta.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  4. Moskva alebo Petrohrad?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  2. Modern luxury next to the Blue Church
  3. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  4. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  5. Moskva alebo Petrohrad?
  6. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  7. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  8. Nový článokHB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  9. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  10. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  1. Moskva alebo Petrohrad? 11 173
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 3 955
  3. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 066
  4. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 671
  5. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 547
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 405
  7. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 076
  8. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 010
  9. Výhodné a lacné neznamená to isté, ani pri PZP 826
  10. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 720

Téma: Autosalón Frankfurt 2017


Hlavné správy zo Sme.sk

KOMENTÁRE

My sme les. Zastavíme katastrofu?

Slovenské lesy miznú, rozšírili sa v nich pilčíci a traktory.

SVET

Zomrel masový vrah Charles Manson

Manson zomrel vo väzení prirodzenou smrťou.

Neprehliadnite tiež

Britskí vodiči sa neboja šoférovať so zhoršeným zrakom

Oční lekári navrhujú povinné vyšetrenia.

Dubajský superšport s výkonom 5000 koní je realita, ostane vyhradený pre trať

Do bežnej premávky sa chystá Devel Sixteen s výkonom 2000 a 3000 koní, ukázal sa aj prototyp terénneho vozu 6x6.

Tesla na premiére elektrického kamiónu ukázala aj nový Roadster 2.0

Nové modely prekvapili zrýchlením aj veľkým dojazdom.

Život s Teslou X nie je jednoduchý. Majiteľ chodí do servisu každý mesiac

Fanúšik otvorene porozprával o všetkých problémoch s autom, v servise bol už 25-krát.