Pracoviskom manažérov býva okrem kancelárie aj služobné auto, v ktorom na cestách musia tráviť veľa času. Opel tejto kategórii dlhodobo vychádza v ústrety.
Model Vectra nahradil Insigniou, ktorej sa v minulej generácii predalo až 80 percent do firemntých fleetov. Ako sa teda cestuje v novom kombi strednej triedy, ktoré sa doťahuje na prémiu?
Minulá generácia Insignie bola trochu ako tank. Dizajnovo síce podarená, ale pocit z veľkého auta sa po nastúpeníi rýchlo vytratil, ostalo len ťažkopádne správanie na ceste. Po premiére druhej generácie sedanu s prívlastkom Grand Sport sa reparátu z priestoru dočkalo aj kombi označené ako Sports Tourer, ktoré sa podľa nás môže zaradiť k najkrajším v segmente.
Pri hľadaní dizajnovej inšpirácie sa na chvíľu vrátime do roku 2013, keď Opel svetu predstavil koncept Monza. Vtedy šéfdizajnér Oplu Mark Adams sľúbil, že podobný dizajn sa využije aj v sériových modeloch.
Odkaz na Monzu zhmotnil v druhej generácii Insignie. Pekným detailom zo štúdie je chrómovaná linka zadnej strechy s plynulým prechodom do zadných svetiel.
Najdlhšie kombi v segmente
Konkurentmi Insignie Sports Tourer budú najmä Škoda Superb Combi, Renault Talisman Grandtour či Ford Mondeo Combi. Už na prvý pohľad poráža Insignia ST svojich súperov dĺžkou 4913 milimetrov.