NEW YORK. Autosalón v Ženeve priniesol odhalenie tretej generácie Toyoty Auris, lenže o interiéri sme sa nič nedozvedeli. Auto malo na oknách čierne fólie, čo naznačovalo, že vnútro ešte nie je hotové. Teraz ho Toyota nepriamo ukázala vrámci premiéry americkej verzie Aurisu, ktorá naďalej ostáva pri tradičnom názve Corolla.
Pre Toyotu je kompaktný hatchback a jeho deriváty najdôležitejší model na trhu, celosvetovo sa iba za minulý rok predalo vyše milión kusov, čo z Corolly robí najpredávanejšie osobné auto na svete.
Rozdiely medzi americkou a európskou verziou budú aj pri tretej generácii po dizajnovej stránke len minimálne. Zatiaľ čo predprodukčná verzia v Ženeve vsadila na dvojfarebnú karosériu, verzia pre USA pôsobí vďaka sviežej modrej farbe športovejšie. Hlavným prekvapením je však interiér. Po modeloch C-HR a Prius sme čakali čosi futuristické, ale Toyota sa rozhodla držať súčasného trendu, že menej je viac.