Text pôvodne vyšiel v The Washington Post.
Elon Musk v nedeľu zákazníkovi povedal, že výrobcu elektromobilov trápia vážne problémy s logistikou dodávok. Tomuto priznaniu predchádzala séria problémov Muska a jeho firmy.
Zákazníčka sa sťažovala, že Tesla viackrát nedodržala sľubovaný termín dodania auta, opakovane ho posúvala, až jej nakoniec oznámila, že termín dodania sa odkladá na neurčito. Zákazníčka Muskovi poslala fotku niekoľkých Modelov 3, zaparkovaných na odstavnom parkovisku.
Musk sa zákazníčke ospravedlnil a povedal jej, že problém vyrieši.
Loading
...
"Prepáčte, od pekla s výrobou sme sa dostali k peklu s logistikou doručovania, no tento problém je oveľa ľahšie zvládnuteľný. Rýchlo sa zlepšujeme. Zakrátko by sa to malo vyriešiť," tweetoval Musk.
Riaditeľ Tesly minulý týždeň ohlásil, že zákazníci Tesly sa majú pripraviť na "dlhší čas odozvy" po tom, ako kontaktujú zákaznícke centrum. Dôvodom má byť podstatné zvýšenie dodávok vozidiel v Severnej Amerike.
Na žiadosť o vyjadrenie Tesla hneď neodpovedala.
Tesla: Už vyrábame, ale nenaučili sme sa dodávať
Model 3, masový elektromobil od Tesly, ktorý má ambicióznu firmu premeniť na ziskový podnik, mal problémy kvôli meškaniu s výrobou. Elon Musk označil nedávne mesiace v kalifornskom meste Fremont, kde sa Tesly vyrábajú, za "výrobné peklo".