BRUSEL. Toyota tento rok predstavila nástupcu Aurisu, ktorý sa opäť volá Corolla. Po hatchbacku a praktickom kombi Touring Sports prišiel rad aj na nový sedan. Jeho úlohou bude nepriamo nahradiť v ponuke väčší Avensis.
Zaujímavosťou je, že Corolla z nášho trhu v minulosti nezmizla, len desiata a jedenásta generácia svetového bestselleru sa u nás predávala iba ako sedan. Hatchback a kombi niesli názov Auris.
Teraz sa ponuka zjednotí, všetky tri karosárske verzie Corolly budú v predaji aj ako hybrid. Ide o súčasť stratégie, s ktorou chce japonská značka ostať svetovou jednotkou a Corolla je v tomto prípade kľúčovým modelom.
Od roku 1966 sa vo vyše 150 krajinách po celom svete predalo viac ako 46 miliónov z úspešnej Corolly.
Prvé fotografie sedanu ukazujú, že od zvyšných súrodencov sa okrem zadnej časti bude líšiť aj inou maskou. Zbytočne sa neexperimentovalo, línie sú ešte čistejšie, vďaka čomu auto pôsobí solídnym až reprezentatívnym dojmom.