SME
reklama

Renault Twingo dostalo facelift, ktorý sa u nás nebude predávať

Na Slovensku sa už modernizovaná verzia nebude predávať.

(Zdroj: Renault)

PARÍŽ. Rad na omladzovaciu kúru prišiel na malý Renault Twingo, ktorý je na trhu takmer päť rokov. Zmeny sú skôr kozmetické, viacerých európskych krajín vrátane Slovenska sa ani netýkajú, pretože Renault sa rozhodol stiahnuť Twingo z vybraných trhov.

Nový je predovšetkým predný nárazník, z ktorého zmizli okrúhle svetlá s LED denným svietením. Po novom je integrované do hlavných svetiel a má tvar písmena C. Podobný svetelný podpis sa objavuje aj vzadu. Zmenou prešla aj mriežka masky a umiestnenie hmloviek.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Twingo bude dostupné v ôsmych farbách, vrátane dvoch nových - perlovo bielej a mangovo žltej, ktorá skôr vyzerá ako oranžová.

Na palube vynoveného Twinga sa zlepšila konektivita, pribudla väčšia sedempalcová obrazovka infotainmentu Easy Link s podporou Android Auto a Apple Car Play.

Nový je tiež stredový tunel s umiestnením tempomatu aj s dvojicou USB portov. Smartfón už nebude lietať na boxe pod klimatizáciou, ale dá sa spolu s nápojom odložiť medzi sedadlá.

Zmeny sa dotkli aj motorov. Ich miesto ostáva vzadu pod podlahou a ide výhradne o trojvalce. Novým je atmosférická jednotka SCe 75. Ako číslo naznačuje, ponúka výkon 75 koní a maximálny krútiaci moment 92 Newtonmetrov.

Prečítajte si tiež: Renault Twingo má 25 rokov a stále vyzerá roztomilo. Aký je? Čítajte 

Druhý motor v ponuke - 0,9-litrové turbo TCe už poznáme z Twinga GT. Má výkon 95 koní a maximálny krútiaci moment 135 Newtonmetrov a môže byť kombinovaná aj so šesťstupňovou automatickou prevodovkou EDC.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nasávacia "žiabra" na boku prezrádza, že samostatná športová verzia GT zrejme skončila a motor bude súčasťou ostatných výbav. Väčšie zmeny sa po technickej stránke neudiali, palivová nádrž má stále iba 35 litrov.

Twingo tretej generácie sa začalo rodiť ešte v roku 2010, keď sa Renault dohodol na spolupráci s Daimlerom, aby spoločne vyvinuli malý mestský automobil. Projekt dostal názov Edison a jeho výsledkom bola okrem Twinga aj druhá generácia Smartu ForFour. Obe autá sa vyrábajú spoločne v Novo Meste v Slovinsku.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

reklama

Komerčné články

  1. Naučte deti narábať s peniazmi: Máme pre vás niekoľko tipov
  2. GUTEN TAG! Deň plný pohody, zaujímavých destinácií a informácií
  3. Miesto, kde je úspech podnikania zaručený
  4. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  5. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  6. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  7. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte
  8. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine!
  1. Deň narcisov už po piatykrát v dm
  2. Nissan Qashqai: Facelift prináša množstvo inovatívnych vylepšení
  3. Choďte za odborníkom. Či vás bolí zub alebo chcete investovať
  4. Gymnazisti z Nového Mesta nad Váhom sa h3kovali
  5. Aj jedenáste ocenenie Slovak Superbrands Award putuje do dm
  6. Autocentrá AAA AUTO už za prvý štvrťrok predali 26 000 vozidiel
  7. Firmy a školy sa môžu zbaviť elektroodpadu rýchlo a bezplatne
  8. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy
  1. Cestujte za zlomok ceny. Päť destinácii na dovolenku mimo sezóny 13 841
  2. Revolučná inovácia: Mobil pomáha v boji proti rakovine! 8 552
  3. V púpave je všetko, čo potrebujete 5 042
  4. Zmena pre ľudí s postihnutím: Prichádzajú európske preukazy 3 843
  5. Esplanade - wellnes s pridanou hodnotou 3 139
  6. Veľká zmena pre ľudí s postihnutím 2 907
  7. Náš prvý prezident sa nebál hovoriť o mravnosti v politike 2 382
  8. 25 tipov na tašky, ktoré vás budú baviť. A takto si ich vyrobíte 2 043
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Irena Šimuneková: Červená studňa –Paradajs - Tanád – Ottergrund - Červená studňa časť 2..
  2. Marek Mačuha: O dôchodcoch bez emócií
  3. Viktor Pamula: Súdna rada bez predsedu
  4. Marek Strapko: Ja mám základné vzdelanie!!!
  5. Irena Šimuneková: Červená studňa –Paradajs - Tanád – Ottergrund - Červená studňa časť 1.
  6. Jozef Varga: Krkavci / 60. /
  7. Michal Pavlík: Patrí k sebe šport a politika ?
  8. Peter Krivda Soliwarski: Túlačky CCXI - Daorson /BiH/
  1. Lucia Nicholsonová: Otvorený list Kaliňákovi juniorovi 113 379
  2. Lucia Nicholsonová: List zápasníkovi Véghovi 78 554
  3. Ivan Čáni: Korčokovský magor. 41 306
  4. Martin Krsak: Slovensku nebude nikto diktovať! …ani zahraničie, ani zákony SR 35 529
  5. Marek Mačuha: Chudobní dôchodcovia? 35 475
  6. Boris Šabík: Zvláštne ticho po katastrofách 20 624
  7. Yevhen Hessen: Mobilizačný zákon: čo on znamená pre Ukrajincov v zahraničí? 18 023
  8. Lucia Nicholsonová: List ministerke s hollywoodskym úsmevom 11 626
  1. Yevhen Hessen: Mobilizačný zákon: čo on znamená pre Ukrajincov v zahraničí?
  2. Monika Nagyova: Úprimné pozdravy z Bratislavy: Sex v meste na slovenský spôsob
  3. Jiří Ščobák: Ivan Korčok dnes promluvil před Starou tržnicou v Bratislavě (video)
  4. Yevhen Hessen: Telegram ako zdroj konšpirácií, dezinformácií a propagandy?
  5. Post Bellum SK: Osobnosť, ktorú sme si nepripomenuli...
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 77. - Arktída - Ostrov Wrangel - miesto, kde sa začína ruský deň
  7. Yevhen Hessen: Ukrajinských utečencov sa pýtajú "Prečo nie ste na fronte", ale utečencov z iných krajín sa na to nepýtajú?
  8. Jiří Ščobák: Ivan Korčok zvítězí, protože má něco, co Pellegrini nemá a nikdy mít nebude!
SkryťZatvoriť reklamu