SME
Štvrtok, 23. máj , 2019

Najčastejšie chyby, ktorými si vodiči zbytočne ničia auto

Často vznikajú zo zlozvyku alebo nevedomosti.

(Zdroj: Marek Čepa)

BRATISLAVA. Mnohí vodiči si vôbec neuvedomujú, že sa počas šoférovania dopúšťajú viacerých chýb. Tie majú následne vplyv na ich peňaženky, pretože si zbytočne ničia auto.

Pozrite si najčastejšie prehrešky, ktoré spoľahlivo skracujú životnosť auta.

Článok pokračuje pod video reklamou

Zbytočné státie na spojke

"Veľa vodičov pravidelne trápi spojku. Či už si dávajú nohu na spojkový pedál miesto toho, aby si ju opreli vedľa, alebo ju zbytočne stláčajú. Stáť na červenú alebo ísť celú dobu v kolóne so stlačenou spojkou namiesto toho, aby vyradili na neutrál, je spoľahlivou cestou, ako spojke skrátiť život," radí prevádzkový riaditeľ siete autocentier AAA AUTO Petr Vaněček.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5TVQ na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C5TVQ na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šok pri servisnej prehliadke! Za toto už neplaťte
  2. Telefón počas šoférovania vás môže vážne ohroziť. Čo s tým?
  3. ČSOB podporuje podnikateľov a malé firmy
  4. Termínovaný vklad alebo stavebné sporenie. Čo sa oplatí viac?
  5. Bezstarostná klíma len za 35 € mesačne a s doživotným servisom
  6. Top desať pobytových zájazdov, ktoré si nenechať ujsť
  7. Nabrali odvahu bojovať ďalej
  8. Pravda o šalátových uhorkách. Vydržia bez plastovej fólie?
  9. Rušia vás susedia? Toto na nich zaberie
  10. Nový Hyundai i30 Fastback N má emócií na rozdávanie
  1. VIDEOrecenze autokamery MiVue C380 Dual - hodnotí youtuber DIY!
  2. Môže byť občan Európskej únie ako spoločník v slovenskej s.r.o.?
  3. ČSOB podporuje podnikateľov a malé firmy
  4. Telefón počas šoférovania vás môže vážne ohroziť. Čo s tým?
  5. Mliečny sortiment privátnych značiek boduje o spotrebiteľov
  6. Atos sa stal servisným partnerom roka spoločnosti IBM
  7. OMV Slovensko prináša novinky od Braňa Križana
  8. Na toto si dajte pozor pri bielej karte
  9. Košickí študenti sa budú učiť anatómiu vo virtuálnej realite
  10. OMV Slovensko prináša novinky od Braňa Križana
  1. Rušia vás susedia? Toto na nich zaberie 37 392
  2. Termínovaný vklad alebo stavebné sporenie. Čo sa oplatí viac? 20 551
  3. Top desať pobytových zájazdov, ktoré si nenechať ujsť 19 024
  4. Pravda o šalátových uhorkách. Vydržia bez plastovej fólie? 18 032
  5. Šok pri servisnej prehliadke! Za toto už neplaťte 10 477
  6. Telefón počas šoférovania vás môže vážne ohroziť. Čo s tým? 7 020
  7. Toto sú zdravotné problémy, o ktorých muži nehovoria 6 078
  8. Top dvadsaťpäť hotelov na rodinnú dovolenku 5 979
  9. Telefóny sme zakázali, deti spolu nekomunikovali 4 239
  10. Hľadáte tip na výlet s autom? Navštívte krásne horské priesmyky 3 888

Hlavné správy zo Sme.sk

Zadržanie Mariana Kočnera na Najvyššom súde.
STĹPČEK PETRA TKAČENKA

Pavol Rusko nám pripomína, z akého hnoja vyrástlo Slovensko

Proti Mečiarovi bojovali aj zločinci.

Peter Tkačenko
Darovanie krvi.

Neprehliadnite tiež

Podoba nového Opelu Corsa je známa dva týždne pred premiérou

V ponuke bude s benzínovým, dieselovým aj elektrickým motorom.

Opel Corsa
BMW M5 Edition 35 Years

Pracoval denne 25 hodín, chcel to aj od svojich zamestnancov

Niki Lauda bol trojnásobný majster sveta F1.

Bývalý pretekár F1 Niki Lauda.