SME
reklama

Hyundai Tucson sa s verziou N Line obliekol do športového

Nová výbava má rodinné SUV okoreniť trochou zábavy.

(Zdroj: Hyundai)

SOUL. Športová divízia kórejskej automobilky Hyundai sa doposiaľ sústredila na modelový rad i30. Výsledkom sú plnohodnotné športové modely N, ale aj krotkejšia verzia N Line.

Prečítajte si tiež: Pozrite si, aká je podľa Slovákov ideálna výbava najpredávanejšieho SUV Čítajte 

Práve verzie N Line sa dočkal ďalší model, tentokrát obľúbený Tucson. Keď vezmeme do úvahy súčasný rozmach športových SUV a predajné úspechy Tucsonu, ide o logický krok.

Podľa vyjadrenia automobilky má spájať športový charakter vozidiel N s praktickým rodinným SUV. Tucson N Line sa tak dočkal niekoľkých vylepšení vzhľadu aj jazdných vlastností.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vizuálne ho od zvyšku modelového radu odlišuje množstvo detailov v čiernej farbe. Patria k nim spätné zrkadlá, svetlá, zadný spojler, lišty okolo okien, ale aj nové 19-palcové kolesá.

Športový charakter modelu majú zdôrazniť aj inak tvarované nárazníky s novou grafikou denného svietenia. Vpredu sa usídlila agresívnejšia čierna mriežka chladiča s orámovaním v tmavej chrómovej farbe.

Lepšie jazdné vlastnosti dosahuje Tucson N Line pomocou úprav riadenia a podvozku. Pružiny sú tuhšie o osem percent vpredu a o päť percent vzadu. Riadenie by malo byť vďaka úpravám softvéru lineárnejšie a priamejšie.

V interiéri sa nachádzajú nové sedačky aj páka prevodovky. Výrazné červené prešívanie kontrastuje s tmavým interiérom a dodáva mu športovejší nádych.

Novinka bude dostupná buď s predným pohonom alebo s pohonom všetkých kolies. V ponuke bude ako automatická, tak aj manuálna prevodovka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Prečítajte si tiež: Hyundai i30 N-Line kombinuje športový imidž s dobrou spotrebou (test) Čítajte 

Na výber budú tri rôzne pohonné jednotky. Dvojicu naftových motorov s mild-hybridným systémom dopĺňa tradičnejší benzínový štvorvalec.

Najsilnejšou motorizáciou je naftový dvojliter CRDi s hybridným systémom a výkonom 185 koní, ktorý v Tucsone debutoval v roku 2018. Po novom sa hybridného systému dočkal aj menší 1,6-litrový naftový motor CRDi, ten dodá 136 koní. Trojicu uzatvára benzínový motor T-GDI s výkonom 177 koní.

Kórejci si pre nás chystajú aj poriadne ostrú verziu crossoveru Tucson N. Tá je zatiaľ v nedohľadne, no verzia N Line by mohla ponuku rozšíriť už začiatkom leta.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

reklama

Komerčné články

  1. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu
  2. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  3. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  4. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  5. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  6. Wellness v prírode: máme tip, kde si na jar najlepšie oddýchnete
  7. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár
  8. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur
  1. Bývanie vytesané do kameňa? V Kapadócii tak žijú po stáročia
  2. E-recept, evolúcia v zdravotnej starostlivosti
  3. Leťte priamo z KOŠÍC a dovolenkujte na najkrajších plážach
  4. Za hranicami bytu: Ako si vybudovať dobré susedské vzťahy?
  5. Výlet 2 v 1: Jednou nohou na Slovensku, druhou v Rakúsku
  6. Ahoj, TABI! Kto je záhadný digitvor?
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur
  8. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové?
  1. Deväť dobrých: Jarný literárny výber v denníkoch SME a Korzár 18 193
  2. Do utorka za vás uhradia polovicu exotickej dovolenky 16 548
  3. Fellner otvorene: Manželka mi vyčítala, že zo mňa nič nemá 13 941
  4. Slováci minuli za 4 dni na dovolenky 6,4 milióna eur 11 006
  5. Patria medzi svetovú elitu. Slováci zariskovali a predbehli dobu 10 632
  6. Prečo vymeniť plastové vchodové dvere za hliníkové? 10 500
  7. Všetky divy sveta v privátnom lietadle dnes so zľavou 12 225 eur 8 017
  8. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe 5 340
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Marek Strapko: Aj za čias Ježiša žili dezoláti
  2. Ondřej Havelka: Starý zákon pohledem poutníka. Bible jako nejstarší cestopis odhalující smysl Cesty 10/11
  3. Rado Surovka: Chameleón prezidentom ?
  4. Martin Škopec Antal: Pokus o zjednotenie spoločnosti je utopickým blúznením
  5. Ján Serbák: Zaujímavosti zo storočných novín (29.3. - 4.4.1924)
  6. Miroslav Lukáč: Milý Peťko! Nechcel by som ťa ani za suseda, ani za stojan na bicykel.
  7. Ľuboslav Farkaš: Veľkonočné priane
  8. Ivan Mlynár: Šedá kôra chodiacej kópie Mariana Kotlebu, Tomáša Tarabu, vyprodukovala ďalšie verbálne fekálie.
  1. Ivan Čáni: Korčok vybuchol – Pellegrini ho zožral zaživa. 46 786
  2. Ivan Mlynár: Fašistický sajrajt Tomáš Taraba, je už zamotanejší, ako nová telenovela. 13 669
  3. Peter Bolebruch: Každa rodina bola podvedená o 80 tisíc v priemere. Ako podviedli vidiek a ožobráčili ľudí o role a pozemky? Kto je pozemková mafia? 13 473
  4. Michael Achberger: Vitamínový prevrat, o ktorom lekári mlčia: Ako lipozomálne vitamíny menia pravidlá! 8 392
  5. Miroslav Galovič: Nezalepený dopis víťazovi prezidentských volieb 8 376
  6. Janka Bittó Cigániková: Drucker to vyhlásil 1. februára, Dolinková to stále zdržiava. Stáť nás to môže zdravie a životy 8 244
  7. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat 8 143
  8. Juraj Kumičák: Kolaborant 7 273
  1. Pavol Koprda: Demografia a voľby - čo sa zmenilo od roku 1999
  2. Jiří Ščobák: Ivan Korčok aktuálně zvítězil ve facebookové diskusi nad Petrem Pellegrinim!
  3. Jiří Ščobák: Velikonoce jsou výborné na podporu Korčoka na sociálních sítích! Pojďme do toho! ❤
  4. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 76. - Arkdída - Vilkitský a Ušakov, ktorí sa zaslúžili o posledné arktické objavy
  5. Yevhen Hessen: Teroristický útok v Moskve a mobilizácia 300 000 Rusov
  6. Post Bellum SK: Prvé transporty smrti boli plné mladých dievčat
  7. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  8. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
SkryťZatvoriť reklamu