Navrhol dizajn jedného z najpredávanejších áut súčasnosti a v trende by rád pokračoval ďalej. V minulosti priniesol svetu niekoľko konceptov, ktoré sa vo svete áut stali stredobodom pozornosti.
Anthony Lo je v brandži automobilového dizajnéra už vyše 30 rokov. Posledných deväť zastáva funkciu hlavného exteriérového dizajnéra Renaultu.
O tom, aké boli začiatky vo francúzskej automobilke, ako stvoriť úspešné auto, ale aj ako vníma autonómne autá, sme sa zhovárali s Anthonym Lo počas svetovej premiéry piatej generácie Renaultu Clio.
Do Renaultu ste prišli v roku 2010, teda v čase, keď po vyše dvoch dekádach odchádzal šéfdizajnér Patrick le Quément. Ako vyzeralo hľadanie novej tváre Renaultu?
Na začiatku bol telefonát od súčasného šéfdizajnéra Renaultu Laurensa van den Ackera, v ktorom mi vysvetlil, že jednoducho môžeme začať robiť na niečom úplne novom.
Pri pohľade na vtedajší dizajn Renaultu nebol dôvod niečo ponechávať. Niektorým modelom sa síce darilo lepšie, no stále chýbala konzistentná stratégia. Pre nás to bol odrazový mostík a začali sme sa zamýšľať, ako postaviť značku na dizajne, ktorý ju zjednotí.