SME
reklama

Chevrolet Camaro po facelifte: Lacnejšia športová verzia

Automobilová ikona rozširuje ponuku motorov.

Chevrolet CamaroChevrolet Camaro (Zdroj: Chevrolet )

LANSING, USA. Chevrolet Camaro je americká legenda, sen mnohých chlapcov a odveký súper Fordu Mustang. Patrí do kategórie áut, ktoré dostali prezývku muscle cars.

Spoznáte ich podľa dvojdverovej karosérie typu fastback, poriadneho osemvalca, zadného náhonu a amerického rodného listu. Nič viac na identifikáciu netreba.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V súčasnosti je na trhu šiesta generácia Camara, ktorá teraz dostala mierny facelift. Výrobca okrem dizajnu zapracoval aj na modernejšej technike a rozšírila sa tiež ponuka verzií a motorov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Prečítajte si tiež: Chevrolet Camaro je auto, v ktorom hrmí a rádio sa nezapína Čítajte 

Zväčšila sa i škála rôznych farieb. Napríklad modrá Riverside Blue odkazuje na pretekárske Camaro série Trans-Am tímu Penske-Donohue z roku 1967.

Chevrolet má nové čierne disky kolies a modernizáciou prešiel aj infotainment s navigáciou. Do výbavy pribudol protikolízny systém s núdzovým brzdením, parkovací asistent s cúvacou kamerou, menší volant či anatomické sedačky.

Znížený podvozok a väčšie brzdy

Základným motorom ostáva dvojlitrový štvorvalec s turbom, ktorý disponuje výkonom 275 koní a krútiacim momentom 400 Nm. Nad ním stojí atmosférický šesťvalec s objemom 3,6 litra a na vrchole ponuky tróni poctivý osemvalec s výkonom viac ako 450 koní.

Najdrahšia verzia sa pri Chevrolete Camaro volá 1LE a zaujímavosťou je, že vďaka faceliftu môže byť kombinovaná aj s najslabším dvojlitrovým motorom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V takom prípade má upravený šesť-stupňový manuál, nový zadný diferenciál a nanovo naladený podvozok s väčšími brzdami.

Podvozková platforma FE3 má zmenenú geometriu, ktorá by mala viac vyhovovať jazdeniu na okruhu. Chýbať nesmú väčšie a silnejšie stabilizátory vpredu aj vzadu, pevnejšie zavesenie náprav a pochopiteľne aj kolesá s „lepkavými“ pneumatikami 245/40 R20 vpredu a 275/35 R20 vzadu.

Mohutnejšie brzdy Brembo majú vyššiu účinnosť a hlavne dlhšiu výdrž. Chevrolet Camaro sa tiež môže pochváliť rozložením hmotnosti 50:50.

Dobrou správou je, že Chevrolet aj naďalej vyrába a do Európy vozí špecifikáciu Camara vyhovujúcu našim podmienkam. Suma, ktorú si v prípade záujmu musíte pripraviť s určitosťou prekročí hranicu 40 tisíc eur.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Najčítanejšie na SME Auto

reklama

Komerčné články

  1. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? Takto internet rozšírite do každého kúta
  2. Ale že brutálny hráčsky notebook
  3. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  4. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  5. Priesady ako zo škatuľky
  6. Chceš vlastniť nový Galaxy S24, vyskúšaj ho vďaka Try Galaxy?
  7. Každý piaty zomrie
  8. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých
  1. Na zdraví záleží
  2. Prečo cena Bitcoinu rastie? Kam až môže vystúpať?
  3. Ako Japonci potopili ruské nádeje na Ďalekom východe
  4. Jar bez únavy: Aktívny životný štýl ako liek
  5. Rozbieha sa online súboj o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  6. Súťaž Fénix – Kultúrna pamiatka roka štartuje online hlasovanie
  7. Štartuje online hlasovanie o najkrajšiu obnovenú pamiatku
  8. Slováci hlasujú online za najkrajšiu obnovenú pamiatku
  1. Bezstarostný relax? Objavte tieto skvelé hotely pre dospelých 12 117
  2. Špičkové pokrytie v záhrade či v pivnici? 9 473
  3. Budúcnosť VÚSCH je v špičkovej medicíne a spokojnosti pacientov 8 773
  4. Každý piaty zomrie 8 690
  5. Devínska Kobyla teraz 6x dobrodružnejšia: Tipy, čo neprehliadnuť 3 784
  6. Trúfame si pristáť s lietadlom, ale na toto nám odvaha chýba 3 726
  7. Značka Cupra má na Slovensku už šesť nových Cupra garáží 3 507
  8. Ako sporiť na dôchodok? Radí odborník 3 005
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
  1. Jozef Sitko: Pellegrini verzus Kováč (3.)
  2. Slavomír Dzuričko: Vyskúšal som si Apple Vision Pro! Šialený headset za 4 tisíc dolárov
  3. Jozef Stasík: Ivana Korčoka podporujú len promedvedie strany. Môže nato doplatiť
  4. Ivan Mlynár: Ak Ficova čačka Peter Pelllegríni z billboardu sľubuje pokoj, tak sa naježia chlpy slepému analfabetovi.
  5. Lucia Nicholsonová: List prezidentskému kandidátovi Pellegrinimu
  6. Ivan Čáni: Nespĺňam kritériá na riaditeľa RTVS ...
  7. Julius Kravjar: Kandidáti
  8. Blanka Ulaherová: Iorana! (Prechádzky nielen po Patagónii – 4/4)
  1. Elena Antalová: Vídala som iného Danka s ochrankou 25 178
  2. Peter Kysela: BUM. A je to tu. 22 457
  3. Ivan Čáni: Tomáško od Tarabov, aj ja som bol „bezdomovcom zasypaným exekúciami“ ako riaditeľ RTVS. 20 689
  4. INEKO: Ambulantní lekári zarábali v roku 2022 v priemere 4 836 eur – najviac pediatri, gynekológovia a všeobecní pre dospelých, najmenej kožní a internisti 16 644
  5. Marek Mačuha: Problém zvaný Tipos 13 765
  6. Ján Šeďo: V roku 1982 som sa stretol s mechom udretým, on stále žije ? 11 138
  7. Martin Sukupčák: Ako SPP distribúcia okráda občanov 9 872
  8. Ján Šeďo: Súhlasím s Tarabom, problémy začínajú, jeden už nakupuje v L. Mikuláši. 8 176
  1. Monika Nagyova: Synom, ktorí svoje matky nešibú
  2. Yevhen Hessen: Postup pri zdaňovaní príjmov pre odídencov z Ukrajiny
  3. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 75. - V roku 1913 objavil Boris Vilkitský posledné súostrovie na Zemi - Severnú Zem
  4. Post Bellum SK: Pri vysídľovaní na nich v Budapešti kričali: vlastizradcovia!
  5. Yevhen Hessen: Založenie kryptomenovej spoločnosti: kľúčové kroky a úvahy
  6. Iveta Rall: Polárne expedície - časť 74. - Podmorská expedícia Huberta Wilkinsa na severný pól - 1931
  7. Yevhen Hessen: Zákulisie vydávania: požiadavky a postup
  8. Monika Nagyova: Muži s kyticami, kde že ste?
SkryťZatvoriť reklamu