SME
reklama

Tretia generácia Škody Octavia sa lúči v najlepšej forme (test)

Ani na konci kariéry výbave nič nechýba.

Škoda Octavia Combi (Zdroj: Marek Čepa)
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
Škoda Octavia Combi 2,0 TSI Style
Základná cena / Verzia od (eur)18 320 / 29 330
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l)6,4 / 7,4
Objem batožinového priestoru (l)610 / 1 740
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2 686; 4 667; 2 017; 1 465

Do zahraničia zvykneme cestovať za turistikou, aby sme spoznávali niečo nové. Keď však príde čas na jedlo, tak napriek miestnej gastronómií sa nám stáva, že dáme prednosť medzinárodným fastfoodovým reťazcom. Podobne sa správame aj pri výbere nového auta.

Je úplne prirodzené, keď chce človek za svoje peniaze adekvátnu hodnotu. Vyberá si preto niečo osvedčené. Môžete pri pive donekonečna debatovať, aké nové auto si kúpiť, vždy v kompaktnom segmente príde na pretras Volkswagen Golf alebo Škodu Octavia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Práve Octavia je auto, ktoré sa jednoducho za jej tri generácie v modernej histórii Škody mnohým osvedčilo. Predstavuje štandard, ktorý neprekvapí, ale vždy viete, že bude chutiť rovnako.

Na test k nám zavítala rozlúčková Škoda Octavia, pretože jej súčasná generácia už dostane koncom roka náhradu.

Na trhu je šiestym rokom, preto sme tento test poňali trochu netradične a skôr sa pozrieme, čo sa počas jej života zmenilo a koľko si Škoda za tretiu generáciu Octavie vypýtala na jej začiatku a koľko dnes.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Svoju kariéru začala Octavia III na Slovensku vo februári 2013. Odvtedy prišli s každým modelovým rokom drobné zmeny, tie najväčšie sa týkali prakticky kompletnej obmeny palety motorov a kontroverzne vnímaného faceliftu v závere roka 2016.

Vďaka neustálemu vylepšovaniu končiaca generácia Octavie stále dobre drží krok s konkurenciou.

Ako prvá Škoda stojí na podvozkovej platforme MQB, ktorá sa koncernu Volkswagen osvedčila a v inovovanej podobe ju dostane aj štvrtá generácia, ktorá opäť podrastie.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C5Z3U na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu