SME
Utorok, 24. november, 2020 | Meniny má EmíliaKrížovkyKrížovky

Ford Mondeo Hybrid je dobrý, naftu však neprekonal (test)

Na dlhé trate zostáva najlepšou voľbou diesel.

Ford Mondeo Hybrid (Zdroj: Filip Režný)
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Ford Mondeo 2.0 Hybrid
Základná cena / Verzia od (eur)24 490 / 34 580
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l)5,6 - 6,3 / 5,8
Objem batožinového priestoru (l)403
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2 850; 4 867; 2 121; 1 501

Ford Mondeo je jedným z áut, ktoré sme na cestách pred pár rokmi stretávali každú chvíľu. Ako aj mnoho iných sedanov a kombi, z ciest ich postupne vytlačili modernejšie SUV a atraktívne tvarované štvordverové kupé.

Napriek tomu Mondeo ešte stále má čo povedať. Jedným zo spôsobov, ako sa chce kedysi obľúbený manažérsky voz vrátiť do hry, je aj hybridný pohonný systém.

Ten bol donedávna dostupný iba ako sedan, pre rok 2019 sa však model dočkal modernizácie a ponuka sa rozšírila aj o hybridné kombi.

Vizuálne sa pre rok 2019 Mondeo príliš nezmenilo. Model sa dočkal omladzovacej kúry v podobe nových nárazníkov a iných detailov, ktoré mu dodávajú atraktívnejší vzhľad. Zmeny sú najvýraznejšie v zadnej časti, kde sú svetlá po novom prepojené elegantnou chrómovanou lištou.

Minimálne zmeny nemusia byť na škodu, model vďaka pomerne čistému dizajnu stále pôsobí sviežo a starne veľmi dôstojne. Odvážnejšie kreácie už môžu po piatich rokoch pôsobiť zastaralo, v tomto prípade malé zmeny úplne stačili.

Interiér zatiaľ nezostarol

Pri pohľade do kabíny vieme jednoducho rozoznať hybridný model podľa voliča prevodovky. Kým ostatné modely Fordu sú dnes bežne vybavené otočným voličom, v hybride si zachováva podobu tradičnejšej radiacej páky.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Interiér je veľmi príjemným miestom, kde tráviť čas. Potešila nás vysoká úroveň použitých materiálov a zvládnutá ergonómia, dobrý posed a dostatok priestoru na nohy pre celú posádku.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C669G na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M669G na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Ford Focus, Mondeo, Fiesta, Mustang, ... na Auto.sme.sk

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Článok je zaradený aj do ďalších tém
Kombi, Ford
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Cynická obluda

Matovičova paradigma

Keby žil v ére Edisona, tak sa hádže o zem a vyhráža až kým by sme nemali ústavný zákon o svietení petrolejkami.

Autorská strana Samuela Marca

Privítajte Petra Pellegriniho, náhradného človeka (píše Samo Marec)

Môžete Pellegriniho vyhnať zo Smeru, ale nemôžete Smer vyhnať z Pellegriniho.

Peter Pellegrini.
Premiér Igor Matovič a minister zdravotníctva Marek Krajčí.

Prvá námestníčka Kováčiková odchádza z prokuratúry

Rezignáciu odôvodňuje aj útokmi na svoju osobu.

Viera Kováčiková.

Neprehliadnite tiež

Dacia Duster LPG: Keď sa jazda na plný plyn oplatí (test)

Technické riešenia motora mu veštia dlhý život.

Dacia Duster LPG
Mercedes-Benz triedy S Maybach
Subaru BRZ 2022
Opel Insignia mal z mainstreamových značiek v kategórii 3-ročných áut najmenej nedostatkov.