SME
Nedeľa, 26. január, 2020 | Meniny má Tamara

Viete, ako jazdiť s off-roadom v teréne? Mitsubishi nám ukázalo, ako na to

Auto má nižší výkon.

Mitsubishi L200 (Zdroj: Mitsubishi )

Nie je to tak dávno, čo sme na Záhorí testovali Mitsubishi L200 Black Edition s upraveným podvozkom. Terénu sa auto nebálo, no už vtedy bol na spadnutie príchod prvých kusov novej L200 na Slovensko.

Mitsubishi patrí k značkám, ktoré radi demonštrujú schopnosti svojich áut a inak tomu nebolo ani tentokrát. Flotila nových L200 dostala zabrať v poriadnom teréne okolo Tisovca.

Článok pokračuje pod video reklamou

Kým pick-up dostal bahenný kúpeľ, pozreli sme sa na jeho dizajn. Nová je najmä celá predná maska aj zadné čelo. Kapota je teraz o 40 mm vyššie a vďaka úzkym full-LED svetlám pôsobí auto mohutnejšie.

Oblé tvary sú už minulosťou, teraz sa L200 viac podobá na Eclipse Cross a modernizované ASX. Mitsubishi tento extravagantný dizajn masky nazýva Dynamic Shield. Otázne už len je, či pomerne veľké spodné svetlá zvládnu bez ujmy život v drsnejších podmienkach. Prvé testovacie jazdy zatiaľ prežili.

Tvar kabíny sa nemenil, z predchodcu ostala aj väčšia časť interiéru. Stále je na výber dvojmiestna kabína Club Cab od 26 790 eur aj o tisícku drahšia päťmiestna verzia Double Cab.

Nižší výkon, ale lepšie schopnosti

Zmeny neboli len optické, novinky nájdeme aj v použitých technológiách. Tou najdôležitejšou je upravený naftový štvorvalec, ktorý už nemá 2,4 litra, ale len 2,3 litra a spolupracuje s novou šesťstupňovou prevodovkou, predtým bola päťstupňová.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C6AEG na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M6AEG na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone

Téma: Pick-upy

Prečítajte si aj ďalšie články k téme

Hlavné správy zo Sme.sk

Dobré ráno

Dobré ráno: Bödör stratil pamäť, prokurátor to chce preveriť

Čo sa udialo na súde s vrahmi Kuciaka a Kušnírovej.

Podcast Dobré Ráno.
Kobe Bryant.
Stĺpček Petra Schutza

Lunter a Lunter by mali žiadať o pardon

O probléme s kotlebovskými dodatkami vedeli dosť dlho.

Peter Schutz

Prieskum preferencií: OĽaNO stále rastie, Kiska predbehol PS/Spolu

Matovičovi výlet do Cannes zrejme pomohol. V najnovšom Focuse rástol najviac.

Neprehliadnite tiež

Zo Smartu je šikovný elektromobil (prvá jazda)

Auto dostalo aplikáciu na zmeranie nákupu.

Smart EQ Forfour

Opel Corsa sa už v Nemecku legitimuje francúzskym pasom (test)

Segment malých áut má ďalšieho kvalitného zástupcu.

Opel Corsa GS-Line

LADA v Európe končí a sťahuje sa späť do Ruska

Dôvodom sú príliš prísne emisné limity.

Seat Arona CNG