SME
Utorok, 27. október, 2020 | Meniny má SabínaKrížovkyKrížovky

Seat Tarraco sa so základným motorom netrápi a ponúka dobrú výbavu (test)

Poteší slušným komfortom.

Seat Tarraco (Zdroj: Peter Kálmán)
Seat Tarraco 1,5 TSI 150 DSG - prehľad základných parametrov
Cena od / verzia od (eur)28 520 / 30 480
Spotreba kombinovaná, výrobca / test (l)7,1 / 7,3
Objem batožinového priestoru (l)760
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2 790, 4 735, 1 839, 1 673

BRATISLAVA. Seat Tarraco sme prvýkrát testovali na Vianoce 2018, keď prišlo na slovenský trh. Odvtedy sa ponuka motorov aj výbavy rozšírila a k športovo ladenej verzii FR ešte pribudne 245-koňový benzínový dvojliter TSI či plug-in hybrid.

Nás však zaujímalo, aké je Tarraco v najnižšej výbave Style so základným 1,5-litrovým motorom TSI Evo, ktorý v závere minulého roka dostal možnosť kombinácie so 7-stupňovým dvojspojkovým automatom DSG.

Strašenie s celoplošným zdražovaním nových áut sa postupne stáva realitou, takže čoraz viac oceňujeme, keď sa nám dostane do rúk auto s rozumným pomerom ceny a výbavy. Nedávno testované Tarraco sa k nim môže smelo zaradiť.

Časy, keď sme si pod slovným spojením základná výbava predstavili úplnú biedu na malých kolesách, sú už minulosťou. Pravdou je, že aj "cena od" poskočila nahor. Našťastie aspoň v prospech bezpečnosti a komfortu na palube.

Počas testu sa nás viacerí pýtali, či je Tarraco dvojča Škody Kodiaq. Konštrukčne áno, keďže obe stoja na rovnakej podvozkovej platforme MQB a rozmerovo ju využívajú na maximum.

Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom C6WDD na číslo 8787. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:
Dočítajte článok - prihláste sa alebo si predplaťte SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 4 € každé 4 týždne. Pošlite SMS s textom M6WDD na číslo 8787, alebo kliknite na „Objednať cez SMS“ a odošlite predvyplnenú správu. Predplatné môžete kedykoľvek zrušiť (viac na www.sme.sk/vop).
Ďalšie možnosti platby:

Už mám predplatné - prihlásiť sa

S predplatným získate:
  • neobmedzený prístup k obsahu Sme.sk, Korzar.sk a Spectator.sk a ekonomickému denníku Index
  • viac ako 20-ročný archív Sme.sk
  • čítanie a rozhovory z príloh TV OKO/TV SVET, Víkend a Fórum
  • neobmedzený počet diskusných príspevkov
  • neobmedzený prístup k videám a slovenským filmom na Sme.sk
  • dostupné na PC a v aplikáciach Android a iPhone
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Téma: Seat

Prečítajte si aj ďalšie články k téme
Článok je zaradený aj do ďalších tém
Rodinné autá
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Na veľké testovanie chýbajú zdravotníci

Celoštátne testovať bez toho, aby štát prikázal pracovnú povinnosť, je risk

Ilustračné foto
Vládna limuzína, v ktorej sedel predseda parlamentu Boris Kollár, a ktorá havarovala za Slovnaftom na ulici Mramorova v Bratislave v sobotu 24. októbra 2020.

Koronavírus na Slovensku: Nitrianska nemocnica má už 115 nakazených zamestnancov (minúta po minúte)

Na Slovensku za pondelok pribudlo 901 prípadov nákazy novým koronavírusom pri 5 899 testoch. Pribudlo 11 úmrtí na pľúcnu formu COVID-19, celkový počet obetí je 176. Aktívnych prípadov nákazy je aktuálne 34 872.

Ilustračná fotografia.
Monika Jankovská v rukách polície.

Neprehliadnite tiež

V Bratislave v tichosti búrajú nádejnú technickú pamiatku

Čerpacia stanica BZ patrila k najstarším na Slovensku.

Už len torzo čerpacej stanice BZ.
Peugeot sa stal štvrtou najpredávanejšou značkou aj vďaka úspechu novej 208.

Fiat 500e dostal jedny dvere naviac a názov 3+1

Auto je navrhnuté pre dobre zarábajúce mladé rodiny.

Fiat 500 3+1

Bratislavský Volkswagen odštartoval výrobu ďalšej Škody

Ročne vznikne v desiatkach tisíc kusov.

Začiatok výroby Škody Karoq na Slovensku.