WOKING. Elektrifikácia zasiahla všetky segmenty automobilového trhu a výnimkou nie sú ani exkluzívne superšporty. Najnovšie sa touto cestou vydal aj McLaren.
Nejde tak celkom o ich prvé auto tohto druhu, hybridnú technológiu využíval už pred rokmi napríklad model P1. Doteraz však vždy šlo o malé série exkluzívnych modelov, prvým skutočným produkčným hybridom je až novinka McLaren Artura.
Na pohľad možno perfektne zapadá do existujúcej ponuky, pod karosériou z hliníka a uhlíkových vlákien sa však skrýva množstvo novej technológie.
Superšport využíva novú architektúru MCLA, ktorá je pevnejšia a ľahšia ako doterajší karbónový monokok a ráta s využitím elektrifikovaného pohonu. Aj vďaka tomu sa podarilo udržať pohotovostnú hmotnosť na úrovni 1 498 kilogramov napriek ťažkým batériám.