BRATISLAVA. Škoda doplnila ponuku Fabie aj o štvorvalcový benzínový motor 1,5 TSI s výkonom 110 kW (150 koní). Zároveň sa zmenili aj ceny ostatných verzií, najpredávanejšie auto na slovenskom trhu opäť mierne zdraželo.
Prvýkrát sme si pozreli novú Fabiu v Bratislave pozreli v júni, odvtedy sme s ňou už absolvovali prvé jazdy v poľskom Gdaňsku, dozvedeli sa, že kombi už v novej generácii nepríde a najmä ju v dvoch verziách porovnali v redakčnom teste.
Teraz sme sa pozreli, čo jej výbava ponúka a za koľko ju vlastne kúpite s najsilnejším motorom.
Naživo pôsobí štvrtá generácia Fabie dospelejšie. Cítiť, že vo vnútri vďaka použitiu modernejšej platformy MQB A0 pribudlo na šírku viac miesta, ale stiesnene sme sa necítili ani na zadných sedadlách.
Dokonca Fabia prvýkrát pôsobí solídnejším dojmom, než koncernoví súrodenci Seat Ibiza a Volkswagen Polo.