FRANKFURT. Kia Ceed sa minulý rok stala v Európe najpredávanejším modelom značky, čo znamená, že predbehla aj kompaktné SUV Sportage. Na starom kontinente s rodinou Ceed kórejská značka dosahuje svoj 28-percentný podiel.
Od uvedenia tretej generácie na trh však ubehli už tri roky, preto prichádza vhodný čas na facelift.
Neprináša len dizajnové zmeny, vrátane diskov a použitých farieb, ale aj nový 1,5-litrový benzínový motor, mild-hybridnú technológiu či inteligentnú manuálnu prevodovku.
Zmeny sa dotkli prednej masky vrátane svetiel s full-LED technológiou a nárazníka. Vrchná línia nasávacích otvorov pokračuje až ku kolesám, mriežka chladiča získala výraznejší "tigrí nos" a nechýba už ani nové logo automobilky.
Novinkou pre verzie GT line a GT sú zadné LED svetlá so 48 modulmi. Svetlo je akoby prekryté čiernou sieťou a smerovky dostali dynamickú funkciu blikania. Pri ProCeede sa tiež výraznejšie menila spodná časť zadného nárazníka.