SME
Štvrtok, 30. jún, 2022 | Meniny má Melánia

Suzuki S-Cross sa na nič nehrá a ponúka len to potrebné (test)

Lákadlom je podarený motor, spotreba aj pohon všetkých kolies.

Suzuki S-Cross (Zdroj: Marek Čepa)

Suzuki S-Cross 1,4 Boosterjet Hybrid 4WD Elegance

Cena od / verzia od (eur)19 290 / 24 290
Spotreba výrobca / test (l)5,8-6,1 / 6,1
Objem batožinového priestoru (l)430
Rozmery – rázvor, dĺžka, šírka, výška (mm)2600; 4300; 1785; 1589

Stalo sa vám už niekedy, že pri platení väčšieho nákupu vám nestačili peniaze? Vtedy príde rozhodovanie, čoho sa vzdať, aby ste sa zmestili do rozpočtu. Konštruktéri sa pri vzniku nového Suzuki S-Cross zrejme dostali do podobnej situácie.

Suzuki má na Slovensku povesť šikovných a spoľahlivých áut za dobrú cenu, väčšinou s možnosťou pohonu všetkých kolies. Niet preto divu, že svojho času slovenské cesty zaplavil Ignis, neskôr populárne SX4 a potom súčasná generácia Vitary.

Po SX4 prišiel v roku 2013 dospelejší nástupca SX4 S-Cross. Bol väčší, už drahší a zo začiatku nie veľmi žiadaný. Postupne si však priazeň Slovákov získal a minulý rok bol u nás najpredávanejším modelom značky. Po takmer deviatich rokoch sa už patrilo prísť s novou generáciou.

Novinka, no nie tak úplne

Za rýchlym príchodom je jeden šikovný trik. S-Cross síce vyzerá ako úplne nová generácia aj ho tak výrobca označuje, no v skutočnosti ide o poriadne prekapotovaného predchodcu.

Takýto krok použiť osvedčenú konštrukciu aj technológie sa pri rýchlom zdražovaní nových áut javí ako celkom rozumné riešenie.

Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu