BRATISLAVA. O tom, že nie je hybrid ako hybrid svedčí taktika Suzuki. Najprv prišiel s mild-hybridom s 12-voltovou technológiou, potom ju upravil na účinnejšiu 48-voltovú a teraz prvýkrát prichádza aj so 140-voltovým full-hybridom, ktorý trochu prekvapivo nie je od Toyoty.
Nový motor ako prvá dostane Vitara. Za jej poslednú generáciu sa už pod kapotou vystriedalo viacero motorov, od obľúbenej atmosférickej 1,6-ky cez krátko ponúkaný litrový trojvalec po súčasný preplňovaný štvorvalec 1,4 BoosterJet. Ten už po novom v ponuke agregátov nie je sám.
S vlastným full-hybridom
Prichádza full-hybridný motor z vlastného vývoja Suzuki. Ide o 1,5-litrový atmosférický štvorvalec DualJet (K15C) s viacbodovým vstrekovaním a výkonom 75 kW (102 koní), ktorý poznáme zo Suzuki Jimny (K15B).