SME
Sobota, 2. júl, 2022 | Meniny má Berta

Je vynovený Volkswagen T-Roc vôbec v niečom zlý? (test)

Stále sa vyhýba elektrifikácii aj dotykovému ovládaniu.

Volkswagen T-Roc (Zdroj: Marek Čepa)
Volkswagen T-Roc Style 1,5 TSI EVO 7 DSG - prehľad základných parametrov
Cena od / verzie od (eur)21 490 / 28 990
Spotreba výrobca / test (l)6,3 / 6,8
Objem batožinového priestoru (l)445
Rozmery - rázvor; dĺžka; šírka; výška (mm)2590; 4244; 1819; 1559

Volkswagen T-Roc by bol vo svete ľudí spolužiakom, ktorý vždy vo všetkom vynikal. Mohlo vás síce trochu hnevať, že dostával dobré známky, aj keď sa nenaučil, ale bol obľúbený a vedel, ako zapadnúť do kolektívu.

Nedávno modernizovaný T-Roc presne taký je. Trochu nás vlastne hnevalo, že sme nenašli jeho slabé stránky. Teda vlastne, jedna by tu predsa bola, no o nej až neskôr.

Ak niekto môže za klesajúce predaje Volkswagenu Golf, je to vo veľkej miere T-Roc. Ľuďom akosi nestačilo, že európsky bestseller sa ponúka v kombi verzii Variant a s pohonom všetkých kolies. Chceli rovnako veľké, ale robustnejšie auto s vyšším sedením, preto vznikol T-Roc.

O jeho úspechu svedčí už vyše milión vyrobených kusov za necelých päť rokov. Kedysi to boli celkom bežné čísla, no nie v dnešných časoch. Sesterská Škoda Karoq prišla na trh v tom istom roku, no zatiaľ oslávila len pol milióna kusov.

Dočítajte tento článok
s predplatným SME.sk.
Predplatné si môžete kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Honda Civic

Bohatá výbava sa stala štandardom.


1. júl

Klimatizáciu treba používať efektívne a s rozvahou.


31. júl
Suzuki Vitara Strong Hybrid

Systém nie je zďaleka taký účinný ako pri Toyote.


30. jún
Hyundai Ioniq 6

Koeficient odporu vzduchu má iba 0,21.


30. jún
SkryťZatvoriť reklamu