Hala kontroly kvality v trnavskom Stellantise trochu pripomínala módnu prehliadku. Modelom bol miestny rodák a v Európe najpredávanejšie auto - Peugeot 208. Novinárom predvádzal, čím všetkým sa môže pýšiť.
Automobilka si v spolupráci so slovenským importérom pripravila program Individual podľa prianí zákazníka. Na peugeotoch rôznych farieb demonštrovala, aké možnosti dokáže ponúknuť.
Súčasný trend je skôr zjednodušovať možnosti príplatkových prvkov výbavy auta. Deje sa tak pre znižovanie výrobných nákladov. V minulosti sa tak popálil napríklad Opel pri najmenšom modeli Adam. Jeho výrobu predražovalo až priveľa možnosti individualizácie auta podľa želaní zákazníka.
Upravujú už hotové autá
V trnavskom Stellantise však Ateliér personalizácie pracuje s hotovými autami tak, aby sa nebrzdila výroba. Navyše služby ponúka za zaujímavé ceny, úpravou rovno od výroby a päťročnou zárukou.