SME
reklama

Renault Austral jazdí úsporne a zatáča aj zadnými kolesami

Na trh príde už o pár dní.

Renault Austral (Zdroj: Peter Kálmán)
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pre automobilky bolo na začiatku dôležité ponúkať v C segmente akékoľvek SUV, ktoré uberie konkurencii zákazníkov. Lenže teraz už ide skôr o to, kto dokáže ponúknuť najlepší produkt vo viacerých kategóriách. Či už z pohľadu komfortu, spracovania, spotreby alebo jazdných vlastností.

V Renaulte si povedali, že na všetkých týchto oblastiach zapracujú a výsledkom je nový model Austral. Prvýkrát sme si ho vyskúšali na medzinárodnej prezentácii v okolí Madridu.

Novinka je súčasťou produktovej ofenzívy, ktorá sa začala Arkanou a elektrickým Meganom. Za cieľ má vrátiť Renault do zisku aj v C segmente. Austral s dĺžkou 4510 mm nahrádza Kadjar a čiastočne aj rodinné MPV Scenic. V rukáve má hneď niekoľko tromfov.

Veľký skok v kvalite

Zvonku dizajnom nijak neprekvapí, obdobie extravagantných Renaultov je totiž už minulosťou. Na druhej strane pôsobí sympaticky a moderne, najmä s full-LED matrixovými svetlami. Vďaka robustnejšej karosérii s ostrejšími líniami by mohol starnúť pomalšie ako Kadjar.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C9AFQ na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu