SME
reklama

Peugeot 408 je dôkazom, že byť najlepší niečo stojí (prvá jazda)

Jediným väčším problémom bude cena.

Peugeot 408 (Zdroj: Peter Kálmán)

Na kľukatých cestách v kopcoch za Barcelonou náš čakalo menšie déjà vu. Opäť sme si totiž sadli za volant elegantného francúzskeho crossoveru z koncernu Stellantis, lenže tentoraz to nebol Citroën C5 X, ale nový Peugeot 408.

Ukázalo sa, že aj keď obe autá sú technicky príbuzné, ponúkajú úplne odlišný štýl a aj pocity z jazdy.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Peugeot sa po desiatich rokoch od ukončenia výroby modelu 407 vracia k tomuto kedysi populárnemu modelovému radu. Aj keď v minulosti išlo o klasického zástupcu strednej triedy s karosériami sedan alebo kombi, dnes tento segment vymiera. Dokazujú to aj slabé predaje dizajnovo veľmi dobre zvládnutej 508.

Hierarchicky nižšie postavený Peugeot 408 preto dostal nový typ karosérie, ktorý má osloviť zákazníkov na rôznych kontinentoch.

Už máte účet? Prihláste sa.
Dočítajte tento článok s predplatným SME.sk
Odomknite článok za pár sekúnd cez SMS predplatné za 5 € každý mesiac.
Pošlite SMS s textom C9C7X na číslo 8787.
Zaplatením potvrdíte oboznámenie sa s VOP a Zásadami OOÚ.
Najobľúbenejšie
Prémium bez reklamy
2 ,00 / týždenne
Prémium
1 ,50 / týždenne
Štandard
1 ,00 / týždenne
Ak nebudete s predplatným SME.sk spokojný, môžete ho kedykoľvek zrušiť.
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu

Hlavné správy zo Sme.sk

Marketér Pavol Minár.

Pavol Minár hovorí o kampaniach.


Ilustračné foto.

Za deti a rodičov bojujú petíciami.


Americké systémy protivzdušnej obrany Patriot (vľavo) a NASAMS.

Odchod talianskeho systému reálne neznamená veľkú zmenu.


Jaroslav Haščák.

Finančníka prvýkrát obvinili v novembri 2022.


TASR a 1 ďalší
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu