Najnovší koncept Peugeotu sa volá Inception a názvom, dizajnom aj technickými riešeniami ohlasuje vznik novej éry francúzskej značky.
Futuristický sedan sa verejnosti predstavil na veľtrhu elektroniky CES v Las Vegas, hoci Peugeot sa z trhu v USA stiahol v roku 1991.
Teraz však plánuje návrat do zámoria a aj preto sa podelil s víziou, ktorá v roku 2025 začne naberať reálne kontúry.
Koncept siluetou trochu pripomína predošlý e-Legend predstavený na jeseň 2018, no teraz už Peugeot nečerpá námety z minulosti, ale pozerá sa do prísne hranatej budúcnosti.
Surový dizajn
Sám šéfdizajnér Peugeotu Matthias Hossann hovorí, že ide o brutalistický dizajn. Jeho princípy sú známe najmä z architektúry. Vyznačuje sa priznaním hmoty, hrán, ťažkých materiálov, a často aj samotnej konštrukcie.