Prvá jazda: Antare zlepšili komfort podvozka. A to je všetko

Modernizovaná Antara má podstatne komfortnejšie naladenie podvozka a lepšie odfiltrovanie nerovností. Inak sú zmeny drobné a spotreba vysoká. Namiesto tvrdého manuálneho radenia si zoberte automat.

Navonok žiadne veľké zmeny, len drobný make-up pred príchodom nového SUV na budúci rok.

BRATISLAVA, TUŽINA. Opel v roku 2006 zaplátal Antarou dieru po terénnej Frontere. Vtedy nové SUV postavené na rovnakej báze ako sesterský model Chevrolet Captiva medzičasom trochu zovšednelo a nadišiel čas drobných zmien.

Naozaj drobných, najmä pokiaľ ide o dizajn a interiér. V podstate najväčšie zmeny sú pod kapotou, pretože základný benzínový motor 2,4 ECOTEC dostal viac koní a v ponuke budú zaujímavé dve verzie naftového štvorvalca 2,2 CDTI.

Nám sa ešte pred uvedením na slovenský trh dostala do rúk neslovenská verzia s benzínovým motorom, ktorý bude v predajnej menšine.

Kým z motora, spotreby, kvality radenia prevodových stupňov a nízkej svetlosti predného nárazníka sme boli rozpačití, zmeny na podvozku považujeme za perfektné.

Antara úžasne filtruje nerovnosti, záplaty na cestách sa neprenášajú do riadenia a asfaltové vlny karosériu príliš nerozhojdajú. A ešte zadné sedadlá sa príkladne sklápajú, lebo so sklopením operadla klesne aj sedák a vznikne rovná plocha s dnom kufra. A to je tak asi všetko.

Najčítanejšie na SME Auto


Inzercia - Tlačové správy


  1. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  2. Slovenské deti dostávajú mesačne 22€
  3. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  4. Moskva alebo Petrohrad?
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  6. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte
  7. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli
  8. Nový Jaguar XF Sportbrake
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov
  10. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich
  1. Zóna Nové Nivy splnila kvalifikačné podmienky pre registráciu
  2. Dekan ocenil študentov Stavebnej fakulty STU v Bratislave
  3. Application of GDPR with respect to the size of the enterprise
  4. Modern luxury next to the Blue Church
  5. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu
  6. 3 pravidlá pre lepší dôchodok
  7. Moskva alebo Petrohrad?
  8. Aké auto si vybrať - nové, zánovné alebo jazdené?
  9. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni
  10. HB Reavis predstavuje projekt Stanica Nivy na veľtrhu
  1. Moskva alebo Petrohrad? 8 448
  2. Ako pracujú poisťováci? Dostali sme sa medzi nich 4 208
  3. 3 pravidlá pre lepší dôchodok 3 389
  4. Nepríjemná bolesť. Tu sú 3 rady, ako sa jej zbavíte 2 152
  5. Jubilejná desiata KOCKA privíta zákazníkov v Starej Ľubovni 1 468
  6. Nový Jaguar XF Sportbrake 1 345
  7. VW Tiguan Allspace: prvé sedemmiestne SUV od Volkswagnu 1 247
  8. Diabetici môžu získať 25-tisíc eur cez nový grantový program 1 228
  9. Špeciálna príloha: Pre budúcich vysokoškolákov 1 125
  10. 5 zaujímavostí, ktoré ste o koži možno nevedeli 1 069

Hlavné správy zo Sme.sk

DOMOV

Bratislavu zradila doprava aj kultúrna uzavretosť, hovoria experti

Niekto mohol akceptovať, že pre Bratislavu je hlavné letisko Viedeň, niekto to akceptovať nemusel, vraví šéf portálu euractiv Radovan Geist.

SVET

Pomáha aj NASA. Nájdu stratenú ponorku v rozbúrenom mori?

Ak sa ponorka potopila, námorníkom zostal vzduch len na pár dní.

KOMENTÁRE

Prečo by sa mali Slováci začať báť Čechov

Slovensko bude musieť vynaložiť viac úsilia a vynaliezavosti, aby ho Brusel v zhluku „podivných“ demokracií na východ od Nemecka rozpoznal

Neprehliadnite tiež

Renault po cestách už jazdí s autom pre rok 2023

Experimentálny koncept ukazuje, ako budú vyzerať Renaulty o niekoľko rokov.

Londýnske autobusy budú jazdiť na kávu

Už dnes jazdia na použitý olej na varenie či loj zo spracovaného mäsa.

Ford predstavil šiltovku pre kamionistov, ktorá má zachraňovať životy

Keď je vodič unavený, šiltovka zabliká a zavibruje.

Britskí vodiči sa neboja šoférovať so zhoršeným zrakom

Oční lekári navrhujú povinné vyšetrenia.