Diaľničné odpočívadlo Červeník po rekonštrukcii otvorili pre motoristov

Okrem zvýšenia kapacity vozidiel je súčasťou odpočívadla oddychová zóna, fit zóna a ďalšie prvky pre spríjemnenie cestovania po diaľnici.

(Zdroj: ILUSTRAČNÉ - NDS)

Diaľničné odpočívadlo Červeník na diaľnici D1 v smere do Bratislavy po kompletnej modernizácii dnes otvorili pre motoristov. Odpočívadlo má zvýšenú kapacitu vozidiel, oddychovú zónu s lavičkami a prístreškami, fit zónu s prvkami na cvičenie a ďalšie drobnosti, ktoré majú spríjemniť cestovanie po diaľnici.

Modernizácia stála 814-tisíc eur, dodávateľom bola spoločnosť Alpine Slovakia. Na odpočívadle je miesto pre štyridsať kamiónov, 53 osobných vozidiel a päť autobusov.

Generálny riaditeľ Národnej diaľničnej spoločnosti (NDS) Milan Gajdoš pri otvorení povedal, že ide o pilotný projekt z pripravovanej obnovy odpočívadiel na najstarších úsekoch diaľnic.

Článok pokračuje pod video reklamou

Diaľnicu v úseku Trnava – Hlohovec stavali v rokoch 1978 – 1983. "V tom čase bola intenzita a štruktúra dopravy iná, požiadavky a očakávania motoristov sa medzitým zmenili," povedal Gajdoš. Dodal, že už o niekoľko dní začne rekonštrukcia odpočívadla Červeník 2, ktoré je na druhej strane diaľnice v smere do Žiliny.

NDS momentálne investuje aj do obnovy hraničných vstupov na Slovensko na diaľnici D2 v Brodskom a Čunove, kde v spolupráci so Slovenskou agentúrou pre cestovný ruch pribudnú informačné centrá pre motoristov. Do konca roka majú byť hotové čerpacie stanice pohonných hmôt na diaľnici D1 na odpočívadlách Sverepec a Malý Šariš z oboch strán. Na budúci rok je naplánovaná modernizácia oboch odpočívadiel Sekule na D2.

Na spracúvanie osobných údajov sa vzťahujú Zásady ochrany osobných údajov a Pravidlá používania cookies. Pred zadaním e-mailovej adresy sa, prosím, dôkladne oboznámte s týmito dokumentmi.

Najčítanejšie na SME Auto

Inzercia - Tlačové správy

  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  4. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  5. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť
  6. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice?
  8. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie
  9. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení
  10. Pivovar Šariš rozdá tisíce eur, o časti peňazí rozhodnú ľudia
  1. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska
  2. Špeciálna príloha: Krížovky na leto
  3. Najpredávanejšou jazdenkou v tuzemsku bola Škoda Octavia
  4. Gopass-dovolenka, ktorá sa oplatí
  5. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  6. OMV robí dovolenku pre vodičov oddychom
  7. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku
  8. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo?
  9. Dubravské Čerešne majú sladké prekvapenie pre najrýchlejších!
  10. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne
  1. Aká je ideálna vlhkosť a teplota v byte? Výskum hovorí jasne 36 668
  2. Zmrzlina v Mekáči má u nás kratšiu záruku ako v Rakúsku. Prečo? 24 274
  3. Šesť dôvodov, prečo sa oplatí cestovať do Ruska 19 275
  4. Infografika: Slováci minuli na Pohode historicky najviac peňazí 14 056
  5. Dobrú chuť: Letné šaláty a bizarné praktiky food fotografie 9 412
  6. Veríte brusniciam pri zápaloch močových ciest? Nemusia stačiť 5 824
  7. Vyberiete si radšej romantický Paríž alebo slnečné Nice? 4 014
  8. O asistovanej reprodukcii sa šíri množstvo zavádzajúcich tvrdení 3 423
  9. Špeciálna príloha: Krížovky na leto 3 328
  10. S kreditkou začína pohodová dovolenka už na letisku 2 666

Téma: Diaľnice


Hlavné správy zo Sme.sk

Autorská strana Michala Havrana

Európa je civilizácia fake news (píše Michal Havran)

Rimania označili zmŕtvychvstanie ako prvý hoax.

Neprehliadnite tiež

Ako vzniká zabudnutá Tatra z Bratislavy? (rozhovor)

Projekt má pripomenúť kvality slovenského automobilového dizajnu.

Hyundai i30 N Line vyzerá ako hot hatch, aj keď ním nie je

Od ostrejšej verzie si požičal väčšinu dizajnových prvkov.

Sen o elegantnom kupé z Bratislavy sa stane realitou

Koncept, ktorý ostal na papieri, sa rodí po 55 rokoch.

Renault Mégane R.S. Trophy: s manuálom a výkonom 300 koní

Pribudla možnosť manuálnej prevodovky.