SME
Štvrtok, 28. január, 2021 | Meniny má AlfonzKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Toyota Auris vie, kedy preradiť - prvý test (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

a testovali ste fakt Auris???

Hm, tak prepracovanejsie detaily? Ina kvalitativna uroven? Podvozok Aurisu ma miesto medzi lidrami?
Na fotkach je sice Auris, ale podla tych slov ste asi testovali dake ine auto (a uz vobec nie Auris v zakladnej vybave)...
 

Ale tak zase...

Ten Auris v základnej výbave má porovnateľnú cenu s Fóbiou, keď si okrem kolies bŕzd a volantu nahádžeš na ňu to, čo má ten Auris a keď porovnáš tieto dva vozy, tak asi vyhrá Auris, nie? - už len kvôli motoru...
 

 

Porovnatelnu cenu? No to by musel byt niekto asi poriadne mechom udrety, aby si kupoval Fabiu za 546900sk...
 
Hodnoť

Auris je paskvil

.
.
.
.
namiesto toho aby toyota konecne dotiahla do konca inac vybornu corolu a spravile z nej plnehodnotne auto, tak corollu zabila a predstavila tento pretiahnuty yaris.
.
.
toto auto nepatri nikde, je moc velke na miniauto, a moc male na normalne rodinne auto. fakt nechapem co tymto chcela toyota povedat. zrusenim corolly fakt clovek inu moznost nez avensis nema.
.
.
druha moznost je rovno splachnut peniaze do zachoda kupov kazoveho odflaknuteho francuza alebo vw/seat/skodovky, ktora este pred dvoma minutami na tej ulici pod oknon stala a uz nestoji!
.
.
.
.
.
.
 

tak

toto sa mi pacilo: "vw/seat/skodovky, ktora este pred dvoma minutami na tej ulici pod oknon stala a uz nestoji!" :)))

uz bezim k oknu checknut Oktavku
 

A nie je to tak?

Však si prejdi bazáry a hľadaj tam japonské vozy... Jasné - predáva sa ich menej, ale sú to vozy do ktorých stačí liať olej a benzín resp. naftu - nie ako produkty VW.
 
Hodnoť

kontraverzny Auris

Momentalne mam Toyotu, a rozmyslam nad vymenou. Ale Auris sa mi nezda takym pokrokom ani voci Corolle akoby som ocakaval a plesal nadsenim. Rovnako nerozumiem preco ma dva typy podvozku, kde ten naozaj co patri medzi lidrov je az pokial viem pre motor D4-D. Inak je tam len obycajna tuha naprava s torznou tycou.
Nie je jasna ani politika importera, ked na Slovensky trh dovaza bezpecnostne ocesane verzie a ak chce "plnu" bezpecnostnu vybavu musi az na verziu SOL. Staci si pozriet a porovnat cennik a vybavu v Nemecku.
No neviem ci autor uz sedel aj napriklad v Hyundai i30. Ale ja v kvalite interieru velky rozdiel uz nevidim. Hlavne ak i30 s 1.4 (80kW, 137Nm) motorom navyse automatickou klimou, hlavovymi airbagmi, dalsou vybavou navyse a pocitovo vacsim vnutornym priestorom zacina na 499990,-. Ja viem je to "korejec". Ale keby sme tak rozmyslali, tak na Skodovke sa tiez nik nevozi, pretoze este 1988 rokmi mali len S1xx a do 1992 Favorit. ;-)
 

 

Kolega z prace ma Corollu hatchback, tu poslednu verziu. A bol som sa spolu s nim pozriet u predajcu aj na Auris. Teda, tak jednoznacny posun k lacnejsej vyrobe som uz davno nevidel! Lacne materialy, tvrde plasy, siroke spary, ten stredovy tunel uz drncal, predne 3-uholnikove okno jak za trest (bohove tazko sa utiera), horsia viditelnost cez ten predny stlpik, atd. Viezol som sa v tom len 10km, ale pochopil som, ze toto fakt Toyota nemohla nazvat "corolla2", lebo by tym poriadne devalvovala slavne meno...
.
Zadna naprava ako klasicke vlecene kluky + priecka, to sa teda casto v nizsej strednej uz nevidi. Vsetci priami konkurenci maju viacprvkovu napravu (nechapem preco to Toyota dava len do tej jednej verzie).
.
Navyse cenove je Auris hodne vysoko, najma ak zvazim ten posun k lacnejsim materialom. Fujtajbl!
 
Hodnoť

 

Nechapem tu obsesiu plastami. "Lacne" tvrde plasty a "luxusne" makke....
Stale su to len plasty a ci makke alebo tvrde je mi uplne jedno, hlavne nech licuju, nevrzgaju a starnu pomaly.
O luxuse sa da hovorit pri pouziti koze, dreva, bruseneho hlinika ,.... a pod.
 
Hodnoť

nechapem sedliakov !!!!

Nechapem naco tu pisete tie vase vyplody sfetovanej mysle??? Koho zaujima vas nazor na Auris???? Kupil som ho manzelke a rad si na nom zajazdim aj ja. Auris patri na vrchol svojej triedy a vase kecy to nezmenia. Nic tam nevrzga, perfektne to licuje a spracovanie je na vysokej urovni. Jedno je pravda, ze plasty su tvrdsie ako v Corolle ale povedzte mi, ze ktora znacka ma lepsie plasty? Porovnajte 3-ku Golfa s 5-kou a zistite, ze setrit sa zacalo vsade. Taktiez Focus, Megane....je to trend, znizovanie nakladov. Take kecy, ktore tu pisete mohli napisat len zavistlivci, ktori su pekelne zakomplexovani. Tipujem vas na: obchodnych zastupcov alias dilerov na slozobnych Ochcávkach a Fóbiách, ktori su obleceni v lacnych oblekoch a kravatach a na vlastne auto sa nikdy nezmozu, alebo ste druha skupina, ktora kupuje velke vozy z D, NL, B, atd, ktore uz maju svoju zivostnost davno za sebou (len vy verite tym 90 000 km na tachaci :-))))))))) ) vacsinou su to vozy, ktore maju 300-400 000 km najazdene ;-)
Alebo ste dalsia skupina, ktora sa obhana na starych Ochcávkach, Golfoch a inych rozheganych skatuliach. V ziadnom pripade vsak nie ste ludia, ktori vlastnia nejake nove a drahe auto ;-)
Ked sme kupovali auto, jazdili sme skoro na vsetkom: P307, Megane, Golf, Mazda3, Kia Ceed, atd...atd......a najlepsia volba sa nam zdala Auris. Uz len koli tomu, ze mam druheho Avensisa a niekedy som vlastnil Hondu a nikdy som s tymi autami nemusel doservisu (okremvymeny oleja, brzd) .....Naopak znami, ktori volili francuzske alebo nemecke auta su stale v servise!
 

Hi hi hi

No ale si sa predstavil. Ako hlupák ktorý nevie nič iné len vynadať ľuďom s iným názorom.
Ale šak tvoja vec.
 

normálka

Máš pravdu,on tohle píše všude a především postrádá chlapec elementární pravidla slušného chování,seč jinde uvádí jiný nick....ale všude napadá lidi a hlavně mu vadí Škoda,přitom s ní nejezdí,tak nechápu(také s ní nejezdím), oč mu jde...
 

Zene sa pacil Auris?

Nebola by viac spokojna s nejakym peknym fchancuzom alebo talianom resp. seatikom alebo swiftikom? Zeny si daju na dizajne zalezat...
 

re

Moja manzelka bola Aurisom nadsena. Aj ked je pravda, podla mojho nazoru najkrajsie auto, ake toyota za posledne roky vyrobila je Corolla Verso.
 
Hodnoť

toyota

je pojem.naskakajte si do svojich loganov,thalii ,fabii a neviem este akych srotov a poproste manzelky nech vas odtlacia prec.toyta robila ekologicke auta uz vtedy ked o tom konkurencia este ani neuvazovala pani.osobne som fanda hondy ale aj "vlaznejsia" toyota ma svoje caro.drzim sa zasady ked auto tak japonca alebo drahsieho nemca,nic medzy tym.auris je kompromis medzi funkcnostou a ekologiou ale to asi tazko pochopite vy co jazdite na peugeote 207 zo zakladnym motorom co ma povod v 70 rokoch a pouziva 8 ventilov na valec.
 

Hi hi hi

Druhý pako. Koľko ešte?
 
Hodnoť

Jedna veľká výtka voči Toyote

Odkedy od Corolly E112 preniesli japonci výrobu Corollky z JP do UK a s Aurisom pre EU trh do Turecka, tak šla kvalita pekne do prdele...
Tiež nechápem prečo sa tak strašne snažili zeuropanizovať dizajn auta a dopadlo to ako dopadlo - veď keď si idem kúpiť japonské auto, tak asi chcem aj ich dizajn a nie zlepenec VW, Pežotu a citrónu. Navyše Auris ako väčšie auto má horší dojem z vnútroného priestoru a menší kufor, ako posledná generácia Corolly, ktorá bola o pár cm menšia...
Ja to vidím tak, že cena Corollky E12 sa pekne dlho udrží vysoko - práve kvôli nie príliš podarenému Aurisu...
 

 

Pravdu mas, aj s tou kvalitou. Auris je oproti poslednej Corolle jednoznacne krok naspat. Ked si clovek donho sadne, ma pocit, ze je v typickom "korejcanovi": vsetko na omak tvrde, dost velke spary. Prve co ma napadlo bolo "tak tu sa teda zjavne setrilo"...
 

Auris nemá menší kufor

354l. Posledná Corolla mala 289. Ale bola krajšia.
 

re

Je pravda, ze su ludia, ktori si tieto veci ( plasty a pod) vsimaju. Mne sa napriklad celkom pacia plasty v Meganovi. Siel som v Yarise, Aurise, ale tie plasty mi neprekazali. Nie je to az take minus a podla mna to tolko nezavazi. Na druhej strane, siel som v novej Honde CRV, je to auto dost cez 1mil. Sk a takisto malo tvrde plasty. nech su ake su, ale nech su pevne, nech cosi znesu, nech sa lahko cistia, malo opotrebovavaju a lahko deformuju pri prip. naraze. Snad si raz kupim toyotu, svagor nech si opat kupi francuza a mozme sa pretekat v tvrdosti plastov a v spolahlivosti.
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto