SME
Piatok, 18. október, 2019 | Meniny má Lukáš

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Fiat Grande Punto v cieli: s vášňou a detskými chorobami (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Auto - Tip radšej nie!

Už tu bolo viacej diskusií a odporúčaní na nekvalitný servis AUTO TIP na Rožňavskej. Obchádzajte z ďaleka!!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

fiat,renault,peugeot a citroen

su hambou europskeho automobiloveho priemislu,sice tvorily jeho historiu ale zaspaly na vavrinoch a dnes nedokazu kvalitov konkurovat nemcom,japoncom a pomaly aj korejcom.za fiat fiat by som nedal pol mela aj keby bol pozlateny.kupis dnes stilo za 500tis.sk a o 3 roky za neho nedostanes moznop ani 200tis lebo kazdy vie ze je to fiat a to je sinonymum talianskeho chaosu a nedoslednosti.u fiata plati cim mensie auto tym mensie problemy absolutne doslovne
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:-)

Je fajn vidiet ze aspon par slov sa ti podarilo napisat bez chyby. Gratulujem :-)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

a tvoja gramatika je len a len tvojou hanbou
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Grande Punto

Myslim si, ze nemecke auta su naozaj na spici aj ked urcite nie spolahlivosti. Tie chyby co tam spomenuli v recenzii sa mi vobec nezdaju nejake svetoborne, skor by ma trapilo chabe servisne zazemie Fiatu na Slovensku a zvlast nemozne asistencne sluzby.

Ja len dufam, ze tu nikoho nenapadne porovnavat toto krasne auto z Fobiou... to by som sa vazne dost dobre zabavil :)
Grande Punto je jedno z mala aut svojej triedy ktore vo mne zanechalo nejake pozitivne emocie a vseobecne dobry pocit.. Kto ste neskusali, skuste..nebudete urcite sklamani. V mnohych veciach ma clovek pri jazde s tymto autom pocit na urovni nizsej strednej. Tomu zodpoveda aj vyssia cena. Kto chce ale usetrit mal by siahnut po 5 dverovej benzinovej verzii s 95 k. Je tam zaujimavejsia cena ako v tomto pripade. Paradoxne v 3 dv verziach je ponuka motorov dost nevyhodna..
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

niet o com rozmyslat

civic a ked sa ti zda drahy tak auris.kde tam fiat
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

comando...

...sa zobud !!!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

na margo FIAT a VW

radsej v uvode hned prejdem k tomu ze som momentalne majitelom uz 4. fiatu a 6. v poradi na ktorom jazdim, v rodine mame momentale 2 kusy a to Fiat Punto 1.2 16V Sporting (2002) a Fiat Brava 1.8 16V ELX (2000) cize z mojho pohladu najlepsie benzinove agregaty pre dane vozy. Moj prvy Fiat bol
- UNO Logo (facelift model) 1.4. IE rv.:91, do dnesnej doby je to motor ktory dokaze urobit poriadny vietor na kazdej krizovatke. 70ps/750 kg vahy posobi naozaj ako ziva motokara! a to nehovorim ze v UNE bolo vdaka strohosti viac miesta ako v AUDI A6 alebo Mercedese vyssej strednej triedy C.. :D Samozrejme o ziadnom komforte sa neda hovorit, jedina elektronika je riadiaca jednotka motora a vytriasie vas poriadne na kazdej jame (zvlast ked mu nahodite 15' kolesa a nizkoprofily) napriek tomu som sa ale o primitivne UNO staral ako o oko v hlave a predal som ho nedavno za cenu presahujucu o 10 rokov mladsiu ojazdenu Feliciu,novy majitel sa z neho vytesuje doteraz. Pripominam ale ze to bol ukazkovy kus. Bol to voz pre nenarocnych ale zabavychtivych soferov. Bol to asi prvy motor po nevydarenom krabicovom tazeni fiatu 80 rokov. Niky, zdoraznujem NIKDY som nemal s tymto vozom motoricky problem, bezne vymeny okolo brzd, vodna pumpa, rozvody, spojkove lanko, nejaka ta odstranena hrdza, ale nikdy ma motor nezradil a najazdil som na nom 147 000km.
- BRAVA je zase absolutny kral priestoru. Pri pravidelnych kazdorocnych prehliadkach (odporucam Auto VMV Kosice) a par beznych vymenach opotrebovanych casti absolutne ZIADNY problem, az na vonkajsie klucky dveri ktorych guma je povestna rozpadavanim sa pri vykyvoch pocasia. Vo vnutri sa zda tento voz omnoho vasci ako zvonku, je to neuveritelne ale je to obyvacka na kolesach. Kufor 380/1160 litrov:))) Odvezie sa absolutne pohodlne a spolahlivo cela rodina aj s kuframi.. zdoraznujem ze je to ale plna komfortna vybava ELX, tym padom kvalitnejsi lak aj vypracovanie interieru. A vzadu?? skuste sa napchat do zadu do klasickej Octavie alebo Fobie, zelam vela stastia a nestrpnute nohy. Motor 1.8 16V 116k v meste sice zasluzene zerie 9,5 l, ale vrati vam to na dlhych cestach kde je predbiehanie absolutnou radostou a vyrazne klesa spotreba na beznych 6,5l, motor zacina tahat a naberat energiu pri 3700 otackach, a akonahle sa zapoja vsetky ventily, len vas to tlaci a tlaci do toho sedadla, takze Brava jednoznacne na cesty, kedy potrebujete dorazit oddychnuti.
- PUNTo sporting 1.2 16V (2002) je absolutny top v spolahlivosti, uspornosti a zabave z dynamickej jazdy, okrem toho v seriovej zltej farbe na elektronoch a so sportovym kridlom nad vekom je to jeden z najkrajsich modelov triedy vobec. Skvele dynamicke vlastnosti BA-KE (zvacsa 3 a 1/2 hodiny/ spotreba 5,5 l) po 30 000km okrem vypalenej ziarovky ZIADNA porucha.
Podobny variant zda sa byt spominane Grande Punto 1.3 MTJ z testu je absolutne najvychytenejsi diesel ktory vas plne sportovo uspokoji a neprevetra vam penazenku, skuste najst objemovo podobny motor s tak dynamickymi a uspornymi vlastnostami. je trapne diskutovat a poruchach tlacitok ktore dodavaju rozny netaliansky vyrobcovia. Myslim ze FIAT je koncern ktory sa prave duplom o to viac snazi o napravenie posramoteneho imidzu znacky z 80tych rokov a tym padom momentalne robi nadcasove vozy. Okrem toho, dost dolezite je, ze FIAT vam naozaj nikto neukradne ;) Kam sa hrabe VW so svojimi rapkacmi, je to katastrofa, absolutna antifantazia linii a motorov, odporucam VW ako neosobne firemne vozy, pokial sa mam ale citit niekde prijemne a stravit tam pol dna, odporucam Fiat a verte mi, ze je to nielen o tom designe :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Hanba si akurat ty sam sebe

...svojim pisomnym prejavom...
...preto by ani nebudem brat tvoj nazor vazne...
...moj pekny, u talianskych aut sa zvykne hovorit, ze ak sa tam daco vysype, takmer zarucene je to z nemecka...
...my mame doma stilo a je fakt, ze cenu straca rychlo, co je ale sposobene trhom...
...tak to auto nemusim hned predavat, neni to oktafka, ze sa po uplynuti zaruky zacne rozpadat...
...oproti oktavii je stilo priestrannejsie, lepsie motorizovane, ma prijemnejsi interier aj exterier a za rovnake peniaze ho dostanem v podstatne lepsej vybave...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Ani mne to nedalo ;-)

ak je Tvoja uroven schopnosti utvorit si usudok, priamo umerna Tvojej schopnosti pisat gramaticky spravne, tak Tvoj diskusny prispevok ma vahu slovensky pisaneho navodu na obsluhu chladnicky pre eskimaka...
Bud sudny, s kvalitou maju problemy aj nemecke automobilky a kvalita velmi zavisi od konkretneho modelu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

moja reakcia je urcena pre \"comando\", samozrejme

len pre upresnenie: za kvalitu Grande Punto, by som ani ja nedal ruku do ohna. O tom ma bude musiet este presvedcit... Tiez mam svoje skusenosti s Fiatom (Tipo: same problemy, Seicento: bez problemov, Croma 2.0i: 250tkm, dlhe trasy s vozikom a prekvapujuco bez problemov)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vzhľadom k tomu

že ste testovali dvojdverovú karosériu, je zaradenie nastupovania dozadu medzi slabé stránky hlúposť. Každý, kto kúpi dvojdverové auto počíta s tým, že dozadu sa lezie ťažko a nevadí mu to.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

comando zuuury

co keby ste ste vnimaly podstatu prispevku a nie pravopis.nepisem do gramatickeho okienka ale do diskusie o autach.si predstavte ze s takym hroznym pravopisom sa mi podarilo skoncit VS :-) a na zakladke som mal stale zo slohovych prac stale 1/4 alebo 1/5 ta horsia znamka bola samozrejme vzdy za pravopis.fiat je srot a je uplne jedno z akeho uhla sa na to pozerate technicky to auto neprinieslo skoro nic nove a na to ze je to fiat je velmi drahe.co nevidite dnes stare punta?ved ono bolo dokonca aj auto roka a sesterska firma alfa romeo dala do testu 157cku (wroom wroon na ski one myslim ze) a testovanemu autu zapozicanemu z showroomu sa zasekavala a lietala prevodova paka preboha auto v cene bmw.fiat je statna firma a zije len vdaka tomu ze ju financne dopuju danovy poplatnici v taliansku inak by skoncila ako rover v UK
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Už by si mohol prestať s tým samostrapňovaním.

Za prvé FIAT nie je a nikdy nebol štátnou firmou. Majoritu drží vlastne od vzniku firmy rodina Agnelli. O štátnych podieloch neviem. Ak máš link, tak ho daj.
Za druhé tým, že označuješ nejaké auto pojmom šrot dokazuješ, že si nejaký nevycválaný adolescent s radikálnymi, ale hlúpymi názormi.
Za tretie, dnes, keď už aj každá sestrička má nejakú dedinskú vysokú školu, argumentovať tým je smiešne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

hej sumo

a ty si uz mal nejakeho fiata? a negramatizuj, inak by ti to niektori danovY poplatnci nezabudli

:*
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

spominal si civic, auris a nemcov. Japonska ekonomika je zalozena na maximalnej statnej podpore. Japonsko poriadne dopuje vsetky svoje firmy. Hlavne pomocou bank.
VW z nemecka je vlastnena statom, odbormi, porsche a manom. cize tiez znacne statna.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Si žiarivý...

...príklad toho, že školstvo je v pekných sračkách...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Prosím, už nepíš....

Prosím Ťa úprimne, nepíš už. Ak nevieš, kde sa píše aké i, nevieš ani o autách nič. Tá Tvoja vysoká škola nič neznamená. Nikoho tie tvoje slohy nezaujímajú. Naozaj... Je to zbytočné. IQ 92 je málo na diskusiu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

comando..

...chod ty radsej spat do dzungle nahanat ramba ... o autach ty nemas ani paru, to si zapis za usi ... a tvoja VS? ...dobre si ma pobavil:-D
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

mal som viacero Fiatov

žiadne ma nesklamalo. Je síce pravda, že čím viac techniky a elektroniky, tým viac starostí - to však platí aj pre iné značky. Minule som čítal test na tuším Audi A6 a boli tam podobné banality, ako uvedené nedostatky u testovaného GP. To auto však stojí 1,5mil.(!) Chybičky, ktoré sa dajú odstrániť v záruke nie sú problém, problémom sú systémové chyby. Vlastním necelý rok GP M-jet a som spokojný. Deň po kúpe mi síce odišlo turbo, napriek tomu som na auto nezanevrel. To turbo je od Bosch-u - to len na margo kvality Made in Germany. Bejvávalo! Auto s pribývajúcimi km je stále živšie a spotreba klesá - uvedenú spotrebu v teste a jazdné vlastnosti môžem potvrdiť - pri plynulej jazde v meste sa dá jazdiť už za tých 5,5l, naposledy v teréne som mal 5,2 (140 km/h diaľnica, 110 km/h okresky). Nanič na tom aute je zatiaľ len rádio (Blaupunkt - opäť tí dokonalí Nemci!), síce dobrí zvuk ale úplne na h...no príjem. Ani pneu Continental ma nepresvedčili. Tuším by Taliani mali kooperovať s niekým iným a nie Nemcami...
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Auto