SME
Utorok, 1. december, 2020 | Meniny má EdmundKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Land Rover Defender (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

legenda je legenda,

ale s mojim suv by som ten teren zvladol lepsie.B-)
 
Hodnoť

Horehron

No chlapci s auto sme maju k horehroniu dako blízko. Ale to nevadí, veď Šumiac je pekna dedinka a kde inde otestovať schopnosti off roudu ak nie tam a na horehronskych cestach. Len tak ďalej. A pre autorov mohli by ste robiť komentované videá.
 
Hodnoť

hm

tak originalne terenne auto bez uzavierok s elektronickou nahradou. neviem, co by na to povedali hardcorovi tereniaci.
 
Hodnoť

Test v terene...

Nechapem vsetky tieto testy (net, casaky, TV). Za volant daju nejakeho neskuseneho vodica a slabe pneu... Lepsie by bolo keby sa najde nejaky skuseny vodic napr. na www.4x4club.sk a dat to auto jemu... Obut poriadne pneu a taky profik dokonalo otestuje schopnosti auta...
Vsak off-road je auto do terenu a tak nech sa testuje v terene na poriadnych pneu a skusenym vodicom...
 
Hodnoť

tekvice

kvalita clanku zodpoveda asi kvalite sofera,

aj ked auto ma manualne uzatvaraci medzinapravovy diferencial pana vodici, kedzy asi ani netusi co to je, vobec nenapadlo si ho v terene zapnut. Jasne ze auto potom striedavo presmykuje na roznych kolesach... sme odbornici vzati na slovo
 

aha, kto je tekvica?

medzinapravovy diferencial v uzavretom stave zabezpeci akurat rovnomerny prenos sily medzi napravami ale nie medzi jednolivymi kolesami na naprave to zanmena, ze este aj vtedy sa moze jedno koleso na naprave pretacat a druhe nie. Na co by boli potom samostatne uzavierky (ine auta) na prednom a zadnom diferenciali ?
 
Hodnoť

tekvica je ten

Tekvica je ten, co napisal toto:
"Jazdným vlastnostiam na ceste výrazne pomohli ABS a prevodovka s novým motorom."

Podla mna ABS pomohlo stabilite pri brzdeni. Prevodovka s novym motorom pomohli zasa niecomu inemu.

Jazdnym vlastnostiam pomoze zmena obutia, nastavenie tlmicov/zavesenia/kinematiky/razvoru/rozchodu kolies ... atd.

Inac s centralnym diferakom ma p. Chvala pravdu.
 

mozno som tekvica,

ale jazdné vlastnosti sú komplex, teda brzdenie, zrychlenie, dynamika, prejazd zakrut, pruzenie atd. Na 50rocnej koncepcii auta uz asi nemalo co zmenit jazdne vlastnosti iba spomenute prvky a stabilita pri brzdeni je citelne lepsiia, rovnako dynamika a vyssia rychlost na dialnici, teda jedine co zasiahlo do komplexu jazdnych vlastnosti su spomenute veci....
 
Hodnoť

Defender

je super - vzdy jedna z najlepsich priechodnosti terenu, jedno z mala aut, kt. su doma v terene skor, nez na ceste. Ale tieto nove, preplnene elektronikou, to uz neni podla mna ono. Caro Defenderu pre mna spocivalo v jeho spartanskosti, jednoduchosti a funkcnosti. Hned ako tam zacali montovat el. okna a klimu a zacali z toho robit snobsku zalezitost a la SUV sa stratil prave ten ucel Defenderu. Ale uznavam na druhej strane, business je business, pokrok je pokrok. Series III. to je klasika...
 
Hodnoť

defender si svoje odmakal

je malo terennych aut co dokazali tak dobre sluzit v africkej pusti,vietnamskej dzungli ,falklandskom vetre, korejskej nehostinnosti a arktickom mraze .tam vsade defender bol sluzil a nesklamal.take experience nema ziadne auto na svete.defendera si kupuju ludia ktory vedia o co ide.v UK su to z velkej miery byvali vojaci ktorych spaja s tymto vozom sentiment a hrdost.a interier?to auto nebolo navrhovane na to aby sa niekomu pacilo ale na to aby dokazalo sluzit a sluzit a sluzit to je vlastne aj jeho poslanie ci uz v civilnej ,specialnej vojenskej,zachrannej alebo policajnej verzii
 
Hodnoť

Pekne...

To auto je do terenu fakt super...ale podla mna na slovenske pomery je idealnejsia lada niva...myslim tym hlavne cenu...a taktiez som rozpraval s jednym policajtom z ukrajinskej hranice ktory tam strazi a ma tam nove defendery a starsie nivy a ak by si mal vybrat tak bere nivu pretoze udajne defendery nesu dobre zatesnene a stava sa im ze maju vnutri aj nafukany sneh...
 
Hodnoť

ja si len tak rypnem

medzinápravový diferenciál sa zamyká a nie zablokuje (ale budiž)
brodivosť 500mm nie je nič extra a tobož už 300mm vody s ľadom
Defík je auto pre nadšenca, bežný spotrebiteľ siahne po niečom inom, kde v servise bdue vládnuť aká taká ochota, poruchovosť bude stále v norme aj pri veľmi ťažkom nasadení, ľavá ruka nebude trpieť a aj nie bežné diely prídú skôr ako za 60 dní...
k tomu snehu a redukcii... páni skúste nabudúce podhustiť, čojaviem tieto pneu by možno zniesli aj 1.2 alebo tam obujte niečo iné
na druhej strane je pravda, že tento MY poskočil veľmi dopredu...
 
Hodnoť

davam si otazku...

kto si kupi za akym ucelom vyuzitia takuto hracku?
- zenu na tom neodvezies
- deti pravdepodobne tiez nie
- na nakupy s tym nepojdes :D
nenarazam na to ze to afto je pre offroad fajnsmekrov, ale na to, ze to je urcite 2nd car domacnosti, pretoze toto si kupi niekto az potom kym ma nieco normalne na com sa da chodit do mesta, prip. cestovat na dlhsie trasy typu Octavia, Vectra, Passat ... alebo nejake MPV
a k tej cene, sh*t ved za tu lepsiu verziu mas new CR-V vo full vybave
 

Neuveríš

ale existujú ľudia, ktorí si podobné autá kupujú ako 3 auto. Na zimu, do terénu, for fun. Vyber si. Pekný deň.
 

RE:

Hasici, lesnici, poziarnici, polovnici, v niektorych krajinach aj armada...
 
Hodnoť

 

vlavo to ma spinaciu skrinku preto lebo vsetky poriadne auta maju spinaciu skrinku vlavo. Aj zigulak aj 911ka.
:)))
 

hahaha

s tym zigulakom to bol zart, ze?
 

nebol

nie, zigulak ma naozaj spinaciu skrinku vlavo.
 
Hodnoť

hm

Tak podla toho co som videl v tom videu... to je na tych malych lucnych kopcekoch riadny KRAM !!
 
Hodnoť

Video

Stary clanok ale neda mi nezareagovat. Kedze presne viem kde ste s tym Defendrom jazdili nie je velmi cim sa chvalit, bezne sme tam jazdili s nasim starym 10 rocnym Passatom 4x4 a vela krat za ovela horsich podmienok a nemali sme problem, iba ak nizku vysku podvozku. Myslim ze vela urobi aj dobry sofer, no ten vo videu sa teda velmi nepredviedol. A este jedna vec, som baba nie s bohvieakymi skusenostami s terenu ale 30cm hlboku vodu v zime zvladam kedykolvek aj na mojom X -Traily, dokonca sme spolu zvladli aj nocny prechod horskej rieky s hlbkou vody -tesne pod kapotu:-))) hej mali sme riadne stastie este par cm a skoncilo by to zatopenim..... Skuste na buduce lepsie otestovat taku legendu akou je Defender. P.S. Ja by som si ho kludne kupila a vozila v nom decka:-)) aj na nakup by som isla
 


Najčítanejšie na SME Auto