SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Najspoľahlivejšie sú japonské a nemecké autá (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

neexistuje? ale existuje!

"...v Nemecku sa predávajú rovnaké autá a neexistuje rozdiel v kvalite nových automobilov predávaných u nás a tam..."
.
Toto je samozrejme nezmysel. Auta predavane u nas su verzie specialne robene a skladane pre vychodnu europu, s cielom okresat vybavu a stlacit cenu. Velmi sa lisia od toho co sa predava v nemecku. Mozno niektore premiove znacky v tom nerobia rozdiel, ale v strednej a nizsej strednej triede je to bezne, a robi to prakticky kazdy. Takisto sa u niektorych aut inak nastavuje podvozok (ono medzi nemeckymi cestami a slovenskymi je tiez dost vyrazny rozdiel). Niektori vyrobcovia pouzivaju pre auta na vychodne trhy lacnejsie materialy, menej komplikovane vyrobne postupy, slabsiu ochranu karoserie, a podobne.
.
Pokial ide o kvalitu noveho auta, fakt je niekto toho nazoru, ze auto vyrobene kdesi v brazilii alebo turecku ma tu istu kvalitu, ako auto vyrobene napriklad v japonsku (myslim tym rovnaky typ auta, len vyrobene v roznych zavodoch)? Vazne pochybujem...
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Niektore auta vyrabane viac menej pre tamojsi trh su specialne upravene na tamojsie prostredie (casto aj vybavou;) ). Myslim, ze sa tam tak upravuje aj Skoda. Na opacnej strane zase v severskych krajinach sa upravuju auta do tuhych zim (kurenie, podvozok, motor atd). V niektorych tropical statoch su dokonca bezne auta s pohonom na alkohol :D, lepsie vetranie a chladenie, vyssi podvozok skrz ciest atd. :)
 

Je to blbost!

Na vesine liniek idu auta do USA zvlast od ostatnych, uz len vdaka vybave. Tieto tabulky podla mna robia podla toho, ktorri vyrobcovia im viac sraciek poskytnu, inac nedavaju absolutne zmysel.
V USA su najspolahlivejsie v poslednom vydani Edmunds Buick, potom je tam Jaguar na tretom mieste!!!, co sa mi zda neuveritelne podla mnozstva zarucnych oprav, vsetci japonci do radu, Porsche, co bolo uplne vzadu este pred par mesiacmi, dnes su spicka naraz!!! spolu z MBW a MBZ aj ti su teraz na spicke, co tiez velmi nesedi. To je asi tak prva desiatka. Mazda samozrejme tiez, ale nie na prvom mieste spolahlive vsak su ohromne. Medzi japoncami kraluju Infiniti a Lexus ale ti sa tiez zosunuli nizsie, co mi zase nepasuje ked pozriem nase statistiky. Nissan Primera...tak to je absolutna hovadina, ta je na tom naopak super dobre a zase sudim podla zarucnych a inych oprav, zato VW je v USA na tom katastrofalne aj ked sa lepsi. Myslim, ze posledny bol Range Rover a ostatne US auta niekde v strede. Osobne neverim velmi na tieto bachorky.
 

no

us znacky su technologicky este 90 rokoch minuleho storocia a taketo tabulky pravdaze maju zmysel nakolko sa ako potencionalny zakaznik mozes pri vybere auta orientovat aj podla tejto statistiky.V usa je vela veci na hlavu (napriklad prezident bush) a predpokladam ze aj kriteria su tam uplne inak postavene takze rozdiel by ma absolutne neprekvapil.podstatne je vsak to ze aj v usa dominuju japonske znacky
 

 

To je vec trhu. Pokial bude trh ziadat lacne auto tak to tak bude. Pokial slovak neda viac z kesene tak smolka :) Ved co si kupi slovak ..namiesto dalsich Airbagov, ESP atd. ..si kupi radsej klimu, elektriku na okna, zrkadla (ked sa mu to pokazi tak place, ze kolko ho to stoji).
Celkom dobre konstatovanie v clanku...menej kvalitny servis :)) Ano to vsetci vieme, dala by sa uz o tom aj kniha napisat :D
 

 

no teda neviem o akej knižke to tu píšeš, ale aj v prvom rade hovorím, že klima je u mňa na prvom mieste. hovorím to preto, lebo teraz jazdím feliciu v základe a jediné čo mi chýba je klíma. ešte airbag by sa hodil, ale to je tak všetko.
 

 

Vo svedsku su auta lacnejsie ako na SK (v rovnakej vybave).
 

 

mas pravdu, ale robi sa to skor kontrolou kvality. Mierne nepodarky smeruju k nam a este dalej na vychod.
 

Jarry

mas 100% pravdu robil som pre automobilky v nemecku a robi to aj AUDI a BMW ;-))) takze nieje vynimky!
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

veeeelmi

suhlasim z Jarrym-tak to je!!!
 
Hodnoť

 

s Jarrym-pardon
 
Hodnoť

 

tak s tym by som az tak nesuhlasil.. to ze na urcity trh s nizsou kupnou silou pouzije vyrobca ine plasty a ine nastavenie podvozku nemusi mat vplyv na poruchovost vozidla...
 

 

Nuz, priama suvislost tam byt nemusi, ale obvykle lacnejsi material menej vydrzi. A je jedno, ci ide o plast palubnej dosky alebo plechy blatnikov. Kazdopadne o tom sa da polemizovat, ale stale tvrdim, ze veru je rozdiel v kvalite aut predavanych tu (sk) a napriklad v nemecku. Pretoze ta kvalita vozidla zavisi aj od kvality pouzitych vyrobnych postupov a materialov...
 

nezmysel...

Z tych prispevkov co pises vyplyva ze auto co si kupis tu ma ine suciastky ! ALE NEMA !!! MA ROVNAKE, jedine sa lisi typom vybavy v standardnom prevedeni. To co je u nas za priplatok je v nemecku bezne.
 

iné súčiastky?

to určite nie,veď dnešný trend je vyrábať čo najlacnejšie.Tým že by pre každy trh vyrábali ine súčiastky by poriadne zvýšilo náklady.Rovnaké súčiastky majú všetky autá ,ktoré patria pod jednu značku VW(škoda,seat,audi) a Ford(volvo) a pod.
 
Hodnoť

 

To co tu trepe jarry, ledva stoji za komentar, nepovedal ani jeden podlozeny fakt.....Len tak mimochodom, kvalita VW z BA patri k najvyssim z fabrik VW Group.. Po dalsie, Cayenne, ktory vychadza z linky v BA..to akoze od 9 do 12 ide linka pre Zapad, a poobede pre vychod????nastavia robotov inak, alebo zacnu montovat ine plasty??!!!ved je to smiesne!!! Nuz ale co, co uz je nejaky renomovany redaktor z Autobildu (odhliadnuc od obcasnej zaujatosti k nem. autam) oproti nejakemu slovenskemu odbornikovi Jarrymu?:-)
 

 

už som si myslel že mu to všetci tu zožrali aj s navijákom/jarrymu/.
Samozrejme, že je to úplný nezmysel.
 

 

Nemam ti za zle, ze to mu neveris. Keby si sa vsak pohyboval v automobilovom priemysle tak dlho ako ja, mozno by si zmenil nazor. Prial by som ti fakt mat tu moznost vidiet a porovnat povedzme fosuc ghia 1.6tdci kupeny v tom istom mesiaci na slovensku, taky isty typ/model/vybava kupeny v nemecku, a povedzme v rusku. Pokial by si mal potrebne pristroje, bol by si asi hooodne prekvapeny, kolko a akych rozdielov by si nasiel...
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na SME Auto