SME
Piatok, 27. november, 2020 | Meniny má MilanKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

SME na ženevskom autosalóne: Zásadná zmena Škody Superb (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Hodnoť

 

fakt prevratne,
v US to maju vozy uz davno,
a v EU tiez:
totiz ze na kombikoch sa da otvorit len sklo,
nie cele dvere,
"novinka" u nemeckej Skody je kombinacia sedanu s liftbackom - ale kto to potrebuje,
objem vozidla je ten isty... a pri obmedzenom otvoreni si nevyberas veci zvrchu ale tiez zozadu...
 

 

Nuz, je to vec pohladu a uzitkovych vlastnosti. Mne osobne sa ten napad velmi paci - napriklad na takom passate sa mi pacilo ze pri kazdodennom chodeni do prace a na sluzobky mi na malu batozinu stacilo otvorit maly otvor do kufra a v pohode.
Akonahle sme sa vsak balili na vylet alebo na dovolenku, ... co je relativne casto (vikendy, prazdniny), tak to bola jedna katastrofa - dostat tam kociar, sane, naukladat batozinu ....
na druhej strane Octavka bola na toto ako stvorena, ale naopak, na pracovne povinnosti vyklapat cely zadok (kvoli NB, ...) ....
 

veru, s tým kočiarom je to problém, a tie kone! :(

 

Si si isty, ze to ine auta maju?

S otvaranim zadneho skla na kombikoch to nema nic spolocneho. Menuj jedno auto, ktore pouziva rovnake riesenie a je teda, ako sam hovoris, "kombinacia sedanu s liftbackom"/hatchbackom. Ja som o nicom porovnatelnom nepocul a riesenie sa mi paci, pretoze riesi jeden prakticky problem limuziny, pre ktory ta aj inak vynikajuci model moze odradit - pristup do kufra.
 

 

Laguna a C5
 

Vdaka

idem sa na ne pozriet
 

na fotkach :-)

na fotkach
 
Hodnoť

Ceny aut v Europe.

Preco tie iste auta europskych vyrobcov, s horsou vybavou a mensim motorom su o cca 30% drahsie v Europe, ako na trhoch v United States? To maju Europania penazi na vyhadzovanie, ze platia podstatne vyssie ceny za porovnatelny vyrobok s mensou vybavou a slabsim motorom?
 

v europe tym platis socialne vyhody

podobne je to aj s inymi vyrobkami
 

 

nuz dovod je jednoduchy - v EU je povinna dvojrocna zaruka na produkty a v USA je len jednorocna. Tiez spotrebna dan je v EU okolo 20% a v US okolo 10%.
Takze asi tak.
 

To je cudna otazka od Karoliny, nie?

Co ho tak pozorujem, myslel som, ze v tom ma davno jasno! Europania su luuzeri, nie? :-)
 

u vas je vacsia konkurencia

lebo tam mate americke auta, ktore su dost popularne. v Europe vsak americke vozy (okrem Ford Motor Company) az tak neficia...
 

nesuhlasim

nemyslim ze v USA je vacsia konkurencia, rozdiely vyplyvaju z inych veci
 

 

Pocuj ty by si kludne mohol nahradit nasho premiera, si taky isty demagog ako on.

No len prezrad, ako si prisiel na to, ze "tie iste auta europskych vyrobcov, s horsou vybavou a mensim motorom su o cca 30% drahsie v Europe, ako na trhoch v United States?" Pretoze auto predavane v USA a v Europe su diametralne odlisne. Jo a ja mam tiez otazku: Preco auto s rovnakou vybavou a motorom moze mat v dvoch krajinach EU az o 40% rozdielnu cenu???
 

Pozri si napr. ceny Volkswagen Jetta,

v Europe a v United States, to aby som ostal pri europskych vyrobcoch aut. Honda a Toyota su podobne v Europe o cca 30% drashie ako na americkom trhu. Konkurencia je vysoka v Amerike a v Europe, takze cim to bude, ze Europania su ochotni platit astronomicke ceny za vyrobky, ktore kludne mozu mat (a aj maju) nizsiu cenu?
 

 

Ono to nebude tym, ze sme "ochotni". To bude tym, ze ina moznost prakticky nie je.
Nie je jednoduche doviezt auto z USA a potom zistit, ze v Europe neziska technicke osvedcenie.
Alebo si to myslel tak, ze si nekupim svojho Passata a namiesto toho napisem vyhrazny list do VW a budem cakat, az cena klesne na americku?
 

Predstav si, ze 70% Europanov

by sa dohodlo, ze najblizsich 12 mesiacov nekupia nove auto, dokial cena aut neklesne o cca 20%. Co myslis, klesla by?
 

 

Klesla. Problem je, ze sa nedohodne ani 5% Europanov :-(
Vsimni si napr. diskusie tu na fore - objavi sa akysi malicky pokus Europu zjednotit (tu napr. Lisabonska zmluva) a kolko je hned odporcov iba na Slovensku...
Ludia v Europe este na integraciu nedozreli. Narodny nacionalizmus (chybne vydavany za narodnu hrdost) vladne v Europe.
V Dansku a Norsku su auta az o 25% drahsie, ako inde, naopak, v Taliansku o 15% lacnejsie. Slovensko ma ceny o cca 10% vyssie, ako ini.
Keby sa zjednotila Europa aj v tomto, na Slovensku by klesli ceny aut.
Vysvetluj to odporcom EU...
 

 

Nie som odbornik, ale vsimol si si na akych pajtach su americania ochotny donekonecna chodit??? Pochybujem, ze tie plechovice zo 70-tych rokov co oni ochotne volaju autami by sa udrzali v europe colen tyzden. Tiez si nemyslim, ze amici su schopnejsi ako my a dohodnu sa auta jednoducho nekupovat. Cenu dole tlacia hlavne svojou nedokonalostou a technickou nedokonalostou. Motory maju zaklad niekde pred 50 rokmi (dokonca aj tie montovane do prestiznych modelov) a este su na to hrdy. Elektroniku nahradza brutalny objem a bohuza aj spotreba. Donedavna niektore ich modely maly podobnu konstrukciu ako prva octavia zo 60 rokov. To znamena ramovy podvozok, samostatna, karoseria a tuha vlecna naprava(tzv americka klasika). Pre porovnanie Ford fusion amer. verzia predosleho monde sadan s 2,7l motorom stoji priblizne 18000,- USD( http://www.fordvehicles.com/cars/fusion/index.asp) Pricom vo vnutri su totozne a amik aj lepsie vybaveny. Europan v takejto vybave stoji aj o 40% viac cenu tohto modelu skuste najst vy mne sa moc hladat nechce:::)))) sucastny model mondea s 2,5l motorom http://www.autokois.ford.sk//data/2-08/15-2//mondeo_0802.x.pdf tak co?????
 

 

http://news.auto.cz/ekonomika/usa-prodeje-klesaji-gm-a-ford-budou-znovu-snizovat-produkci.html
 

1 2 3 4 5 6 7 8 > >>

Najčítanejšie na SME Auto