SME
Piatok, 28. február, 2020 | Meniny má Zlatica

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Seat Ibiza - prvé fotografie (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 > >>

Hodnoť

Je to dobré

Po podľa mňa nepodarených väčších Seatoch, sa na toto dá pozrieť
 

 

tiez mam na to neutralny nazor ... ani ano - ani nie
 

Nie prilis zaujimave...

je az prekvapujuce, aku rozsiahlu debatu tu rozputali obrázky 3D modelu neexistujuceho auta...
Aby ste neboli sklamani, ked to uvidite v skutocnosti na predajni s cenou a realnou vybavou...
 

Mozno mas pravdu,

ale tie obrazky su pekne...
 
Hodnoť

no neviem

cakal som viac, taky fiat bravo je natom podla mna po dizajnovej stranke ovela lepsie
 
Hodnoť

exterier super, interier o nicom

interier posobi lacno a celkovo je o nicom, nepaci sa mi. exterier je celkom fajn. keby do toho praskli ten novy oktavkovy 1.8TSI motor tak to by bola este len sranda.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

No pokial viem, tak kazda Fabia ma vpredu kotucove brzdy ;-), BF Goodrich su slabe gumy a ked uz tak nizkoprofilove pneumatiky... a RECARO sedadla verzia Sport urcite nema. A ked spominas mosfet...tak to nie je typ radia ale typ obvodov.
Inac mne sa osobne paci ovela viac IBIZA ako FABIA. Dokonca aj spominany agregat 1.4L ide lepsie v IBIZE A FABII. Hoci obe pohonne jednotky su slabe.... ;-)
Myslim vsak, ze 16" kolesa su v IBIZE skor na efekt, pretoze sa s nimi bude agregat trapit... a mimochodom aj IBIZA ma vzadu bubnove brzdy pri tomto modely.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Ale v bielom by tiez nevyzerala zle ;-)
Novej Fabii ku peknemu vzhladu nepomoze vobec nic...snad len jedna vec...uplne nova karoseria :-D
Urcite co sa tyka stability jazdy su 16" kolesa super na Ibizu. Len naozaj by sa na takyto rozmer kolies hodil silnejsi agregat.
 

Ibiza

No ja som zvedavý, koľkí z tých čo tu písali, majú Seat (niektorí z posledných modelov). Ja mám Ibizu r. 09/2006 a musím povedať, že frčí spoľahlivo. Po kúpe som síce reklamoval brzdy (zdali sa mi trochu slabé), ale v servise spravili komplet diagnostku a zistili, že ľavé zadné koleso slabšie brzdilo, takže to len nastavili a je to OK. Nemám tam žiadnu elektriku (okná, zrkadlá), lebo to nejako zvlášť nepotrebujem, pár kíl som ušetril a nemá sa čo pokaziť. Motor 1,4 86 k. Ten je super, je dokonca lepší ako 1,4 100 k (má väčší krútiaci moment v nižších otáčkach a aj výkon je pri nižších otáčkach). Podvozok super, niekedy na slovenské cesty až moc tvrdý. Spotreba v lete v pohode 6 l (väčšinou 2 dospelí + 2 malé deti a plný kufor). Dokonca pri 98-čke som mal aj 5 l. Nemám rád VW ale tento motor sa im podaril. Na slovenské cesty stačí, max 180 km/h, 11,5 s z 0 - 100 km. A neverili by ste čo dokážem napratať do 267l kufra. Takže ja som spokojný. Jediné čo ma teraz trochu štve, že momentálne by som zaň zaplatil o 60 000,- menej keďže prichádza nová Ibiza. Osobne si myslím, že Seaty patria teraz k tomu najkrajšiemu čo po cestách jazdí. O novom uvažujem tiež o Seate a to Leon 1,4 TSI. Ale to má ešte čas.
A nová Ibiza sa mi fakt páči, len mi v interiéri vadí tá časť s klímou. Vyzerá to ako by to niekto dodastočne dorobil. Pripomína mi to renaulťácky nedorobené. V novom twingu je to veľmo podobné, ibaže tam je rádijko.
 

Ibiza

No ja som zvedavý, koľkí z tých čo tu písali, majú Seat (niektorí z posledných modelov). Ja mám Ibizu r. 09/2006 a musím povedať, že frčí spoľahlivo. Po kúpe som síce reklamoval brzdy (zdali sa mi trochu slabé), ale v servise spravili komplet diagnostku a zistili, že ľavé zadné koleso slabšie brzdilo, takže to len nastavili a je to OK. Nemám tam žiadnu elektriku (okná, zrkadlá), lebo to nejako zvlášť nepotrebujem, pár kíl som ušetril a nemá sa čo pokaziť. Motor 1,4 86 k. Ten je super, je dokonca lepší ako 1,4 100 k (má väčší krútiaci moment v nižších otáčkach a aj výkon je pri nižších otáčkach). Podvozok super, niekedy na slovenské cesty až moc tvrdý. Spotreba v lete v pohode 6 l (väčšinou 2 dospelí + 2 malé deti a plný kufor). Dokonca pri 98-čke som mal aj 5 l. Nemám rád VW ale tento motor sa im podaril. Na slovenské cesty stačí, max 180 km/h, 11,5 s z 0 - 100 km. A neverili by ste čo dokážem napratať do 267l kufra. Takže ja som spokojný. Jediné čo ma teraz trochu štve, že momentálne by som zaň zaplatil o 60 000,- menej keďže prichádza nová Ibiza. Osobne si myslím, že Seaty patria teraz k tomu najkrajšiemu čo po cestách jazdí. O novom uvažujem tiež o Seate a to Leon 1,4 TSI. Ale to má ešte čas.
A nová Ibiza sa mi fakt páči, len mi v interiéri vadí tá časť s klímou. Vyzerá to ako by to niekto dodastočne dorobil. Pripomína mi to renaulťácky nedorobené. V novom twingu je to veľmo podobné, ibaže tam je rádijko.
 

 

No ja som zvedavý, koľkí z tých čo tu písali, majú Seat (niektorí z posledných modelov). Ja mám Ibizu r. 09/2006 a musím povedať, že frčí spoľahlivo. Po kúpe som síce reklamoval brzdy (zdali sa mi trochu slabé), ale v servise spravili komplet diagnostku a zistili, že ľavé zadné koleso slabšie brzdilo, takže to len nastavili a je to OK. Nemám tam žiadnu elektriku (okná, zrkadlá), lebo to nejako zvlášť nepotrebujem, pár kíl som ušetril a nemá sa čo pokaziť. Motor 1,4 86 k. Ten je super, je dokonca lepší ako 1,4 100 k (má väčší krútiaci moment v nižších otáčkach a aj výkon je pri nižších otáčkach). Podvozok super, niekedy na slovenské cesty až moc tvrdý. Spotreba v lete v pohode 6 l (väčšinou 2 dospelí + 2 malé deti a plný kufor). Dokonca pri 98-čke som mal aj 5 l. Nemám rád VW ale tento motor sa im podaril. Na slovenské cesty stačí, max 180 km/h, 11,5 s z 0 - 100 km. A neverili by ste čo dokážem napratať do 267l kufra. Takže ja som spokojný. Jediné čo ma teraz trochu štve, že momentálne by som zaň zaplatil o 60 000,- menej keďže prichádza nová Ibiza. Osobne si myslím, že Seaty patria teraz k tomu najkrajšiemu čo po cestách jazdí. O novom uvažujem tiež o Seate a to Leon 1,4 TSI. Ale to má ešte čas.
A nová Ibiza sa mi fakt páči, len mi v interiéri vadí tá časť s klímou. Vyzerá to ako by to niekto dodastočne dorobil. Pripomína mi to renaulťácky nedorobené. V novom twingu je to veľmo podobné, ibaže tam je rádijko.
 
Hodnoť

 

Seat už nechcem ani vidieť. Mal som posledný model Cordoby a som rád že to išlo z domu preč.
 

re

Co bolo na tom autiaku zle? Zaujima mato, mam 10 rocnu cordobu, ktora jazdi ozaj celkom fajn, moje milovane auticko. Tie posledne Seaty sa mi aj celkom pacili, rozmyslal som do buducna tiez nad Seatom. Co sa ti na tom Seate nepacilo?
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

 

Ukojiť sa určite nepotrebujem, ukájal som sa dosť pri návšteve servisu - ver mi, ani v záruke to nieje nič príjemné aj keď je to zadarmo.

Nechce sa mi to tu popisovať všetko, takže tu "pastnem" časť sťažnosti čo som poslal importérovi.

1) Asi po mesiaci prevádzky sa začali zo zadnej nápravy ozývať vŕzgajúce zvuky. Chyba bola identifikovaná ako nekvalitné vyhotovenie "silenblokov"(??) a po niekoľkých neúspešných "premazaniach" vadných súčiastok, boli tieto kompletne vymenené (z iného typu vozidla) a problém sa znovu neprejavil.

2) Následne začal môj problém s prednou nápravou. Pri pomalej jazde po nerovnomernom teréne sa z prednej časti auta ozývalo prasknutie veľmi silnej intenzity. Problém bolo veľmi ťažké nasimulovať priamo v servise. Niekedy trvalo aj hodinu kým sa pri jazde problém prejavil. Mechanici vyskúšali vymeniť skoro všetko (komplet poloosy), ale problém pretrvával napriek tomu niekoľko mesiacov. Postupná výmena súčiastok priniesla aj niekoľko pozitívnych zistení. Napr. že v riadení je veľká vôľa. Až po výmene riadenia som zistil že nie všetky Cordoby sú na ceste také nestabilné !!!!
Môj problém to ale nevyriešilo a predná náprava "klepotala" naďalej. Po pár mesiacoch diagnostiky problému mi bol následne vymenený "silenblok", ktorý tlmí nárazy motora.

3) Na vozidle som taktiež reklamoval vôľu v brzdovej sústave (!!) Na prednej pravej strane bolo vymenené kompletné obloženie !!

4) Kľučka na dverách spolujazdca po čase jednoducho povolila a začala odstávať. Bolo nutné rozobrať dvere a dotiahnuť lanko. Podotýkam že nebola vytrhnutá násilne, ale začala odstávať v zime pri nízkej teplote. Spolujazdcovi som vždy dvere otváral a neúnavne, opakovane vysvetľoval prečo ho po rozjazde zamkýnam. Po čase ma táto geniálna vymoženosť prestala baviť a celú funkcionalitu som si dal vypnúť.

5) Po istom čase mi "odišlo" tlačidlo centrálneho uzamykania na dverách vodiča. Následne mi bolo vymenené.

6) Nekvalitné vyhotovenie plastov je kapitola sama o sebe. Umelohmotné krytky na predných sedadlách jednoducho v nízkej teplote cez zimu odpadli.... (ani som to nereklamoval)
Praskanie v palubovke a vo volante .... škoda reči..

7) Rosenie zadných a predných svetiel. Predná hmlovka bola 2x menená !! Raz sa v zime (po predchádzajúcom zarosení) úplne zaliala vodou, následne tá voda zamrzla a hmlovka úplne praskla...

8) Pre odľahčenie spomeniem ešte to, že po istom čase dokonca povolili skrutky na dverách vodiča. Dvere jednoducho nedržali v "pántoch" a strašne to vŕzgalo a praskalo pri zatváraní.
Ich odtrhnutiu sa včas podarilo zabrániť ...

Teraz by som rád prešiel k aktuálnym problémom.:

9) Po sérii opráv (bod 2 - možno to však spolu nesúvisí) sa pri pomalej jazde po nerovnomernom teréne (t.j. bežnej vozovke) ozýva z prednej nápravy intenzívne vŕzganie. Gumové "dorazy" na tyčke stabilizátora už boli menené... Chyba je niekde inde (!)

10) Pri takej iste jazde po nerovnom teréne (pri miernom prepérovaní zo strany na stranu) sa spredu ozýva kovové vŕzganie - "ločkanie" (iné ako "plastové" vŕzganie v bode 9). Pri takejto jazde jednoducho povedané auto pôsobí "rozheganým" dojmom, ktorý sa prejavuje príslušnými zvukovými efektmi. Ospravedlňte moje nespisovné popísanie problému. Slovenčina ešte nie je na takéto niečo vhodne pripravená.
 

 

11) V oblasti zadného okna sa ozýva silné kovové "praskanie". Toto praskanie nie je spôsobené uvoľnenou kabelážou ani vôľou v zadnom "plate", ako bolo diagnostikované (predpokladané) pri Vašej návšteve. Vyzerá to skôr na mikrotrhlinu v karosérii. Je to kovový zvuk - (kov udiera o kov). Pripomínam že auto sa s uvedeným problémom do servisu vrátilo asi 9x.

Stačí ???

BTW. Za auto som dal 500000 a po 3 rokoch som ho s radosťou predal za polovicu. Tieto reklamácie sa diali okolo 1,5 roka používania. Po ňom sa objavili ďalšie veci - napr. spálené - roztečené objímky žiaroviek (to som ani nereklamoval - radšej som to rovno kúpil - naštastie sú také isté ako vo fábiách). Vetráky na kúrení sa samovoľne odlomili - proste jedného dňa odpadli.

Spomenul by som si aj na iné veci, ale chcem radšej zabudnúť.

Na druhej strane, je to pekné auto. Spotreba cestou do Chorvátska bola 4,8 l čo je na benziňák super. No a servis bol tiež OK - mali som mnou trpezlivosť, aj keď som sa tam už hanbil chodiť.
 

 

No tak to je minimalne neprijemne :-(
 

 

Stáva sa.. ale prečo kua mne ? :-)
 

1 2 3 4 5 > >>

Najčítanejšie na SME Auto