SME
Streda, 20. január, 2021 | Meniny má DaliborKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Nová Volga má americké korene (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

vyzerá
spredu ako Oktávka- tá maska, svetlá vpredu ako Citroen, vzadu ako Peugeou... ale za rú cenu, no nekúp to...na poľovačky do terénu ako stvorené
filomenaficova
<< < 1 2 3 4 > >>

 

Ešte by to chcelo diesel od peugeota a bolo by OK
 

Ta sklamem

Prave sa bavim s Rusakom na ICQ a poslal som mu LInk. Odpoved mi prisla :CHRENOVAIA MASHINA!
 

Mashina rozumiem

ale to chrenovaia neviem čo to znamená
 
Hodnoť

az ma to prekvapilo ...

za 360.000 ... vzhladom celkom pekne auto ... posobi dost priestranne ... povedal by som ze stredna trieda, alebo vyssia stredna trieda ... podarene rmake designu

Jedina slabina je ze technicky je to zastarany model ... ale staci sa pozriet ci bol Sebring spolahlivy alebo poruchovy a hned clovek vie na com je ...
 
Hodnoť

rusi sa nechali nahovorit na volovinu...

volga je jednoducho volga....hentento klasicky americky re-make je opat otras...
 

 

skús mi napísať typ volgy z tých dvoch, čo rudogvardejci vyrábali a nemali by korene naprGAZ-24

Late 1960s development that was produced in the 1970s and 80s (1968-1985). Stylistically is right in line with the American car makers of 1960s and 70s.
 
Hodnoť

 

Chcel by som vedieť, či existuje auto, ktoré má čisto ruský, (sovietský) pôvod, žiaden tuning EU alebo USA strého auta po ktorom ani pes neštekne. (teda okrem T-34)
 

 

t-34 ma povod americky...ak sa ti to nezda,pogoogli trochu o konsrukterovi systemu podvozku ,ktory sa pouzil neskor na t-34 /uznavam kanon je to sovietsky,ale korba nikolif :) /
 

 

Mozno byvaly Zaporozec, Volga, Zil, Cajka ?
 

Ale nie

Zaporožec = NSU , Volga = hybrid všetkého, ZIL a Čajka = kopír Cadilac a Chevrolet 60 roky
 
Hodnoť

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 

Hi hi hi

Jaguar je indický a Rolls nemecký.
Klasické Voplgy sú beznádejne zastarané. Pokrok nezastavíš.
 

A?

Charakter nadalej zachovali. Neznasilnili tradiciu znacky. Rolls je nadalej Rolls, Mini je nadalej Mini, a to na prvy pohlad. A co je na tych obrazkoch Volga? Volgy su zastarane, preto zobrali dalsie zastarane auto na obnovu? Nic nemam proti, ale pri tych dizajnovych upravach mohli aspon nieco typicke Volgovske pridat...
 

 

Rolls sa nemoze vyraznejsie zmenit, to by jeho konzervativni zakaznici nerozchodili. Mini je narozdiel od predchodcu uz skor retro-stylovka. Jaguar sa postupne meni, nove XF sa uz vyrazne odlisuje od svojho predchodcu a pritom ho navrhovali este pod Fordom. V pripade novej Volgy ide o licencovany Sebring. Snaha vyrobcu tazit z mena znacky je jasna, na jeho obranu vsak treba povedat, ze urobil to najlepsie co mohol: toto auto bude lacne, zrejme bezporuchove a v podstate aj pekne, urcite krajsie, ako pripadny narychlo navrhnuty derivat prestarnutej Volgy. S tymto autom sa moze vyrobca opet uchytit na trhu a zaroven ziskat peniaze na dalsi vyvoj.
 

Hi hi hi

Jaguar je indický a Rolls nemecký.
Klasické Voplgy sú beznádejne zastarané. Pokrok nezastavíš.
 

 

*** Po opakovanom hrubom porušení Kódexu diskutujúceho boli zmazané všetky diskusné príspevky tohto autora.
 
Hodnoť

rusi nech sa radsej drzia zbrani...

...a lietadiel, ale urobia lepsie ked nebudu fusovat do toho co robit nevedeli, nevedia a vediet nebudu - auta, ono dnes ako vsetci dobre vieme od aut cakame trochu viac ako to ze budu stat 5,- a budu sa dat opravit sadou vidlicovych klucov (v ruskom pripade od 34 vyssie)
Rusko ako krajina plna nepochopitelnych specifik je mi sympaticka, ale tam vyrobene auta radsej nie, vzdy mi budu pripominat tu temnu dobu...
 

Hi hi hi

Prečo by mali autá dovážať keď ich mô§žu vyrobiť? A tebe žiadne svoje auto netlačia. Vyrábajú ich pre svoj trh .
 

takto by som netrdil ze

bevedeli robit auta. Taka lada niva napriklad. TO je auto, na ktore sa ziadne zapadne ani japonske offroady nehrabu. Niva je lahucke auto, s ktorym sa dostanes vsade. Osobne nemam velke skusenosti , ale od ludi, ktori mali ako sluzobne vozy Nivy a vymenili im ich za Nissany a Landrovery viem, ze tak kam sa v pohode dostali s nivo, s tymi novymi sa vobec nedostanu. lebo su to velke a zbytocne tazke a nemotorne auta. V horskom terene predsa potrebujes nieco spratne a sikovne a nie velke kravy co vyrabaju spomenute automobilky. Offroady si uz ludia vacsinou kupuju pre frajerinu po meste, a vyrobcovia sa tomu prisposobili.
 

:)

Jasne, najlepsie terenne auto na svete, a zostane tym na vecne casy :) Aj s tou tuhou zadnou napravou :)
 

<< < 1 2 3 4 > >>

Najčítanejšie na SME Auto