SME
Piatok, 28. február, 2020 | Meniny má Zlatica

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Volvo DRIVe so spotrebou pod päť litrov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

....

zial nasa vlada nepotrebuje mysliet ekologicky, staci ze mysli ekonomicky a hrabe pre seba odkial sa len da. nejake danove ulavy pre motoristov??? pcheee, neostane im na odmeny
 
Hodnoť

neverim

tusim VW robil upravy pre golf (Blue motion), ti tiez vyhlasovali ze taketo upravy budu stat 150euro
a zial to tolko nestoji...
takze, zial neverim ani volvu
 
Hodnoť

Kým to bude spalovať naftu

ekologické to nebude. Je úplne super ako sa všetci oháňajú produkciou CO2 ale karcinogénne pevné častice sú ok.
 

a vies co ti poviem?

viac sklennikovych plynov ako auta produkuju napriklad kravy ;-) takze s tym CO2 to neni zas az tak tragicke. Omnoho tragickejsie je, ze sa nacpali prachy do repky, kde pri jej spalovani vznika omnoho horsia latka, ako pri nafte... a potichucky teraz tu repku budu stahovat. Nehovoriac o tom, ze farmari prestali pestovat veci na jedenie a pestuju veci na spalovanie. A potom ze isli ceny potravin hore. Takze ak uz chces ukazovat prstom, skus sa popozerat okolo seba... vzdy je najjednoduchsie ukazat na automobilku.
 

Nie je to celkom pravda

Existuju aj samocistiace filtre pevnych castic pre vznetove motory
 

 

az na to, ze tie najmensie/najhorsie castice nezachytia
 

priznam sa, to uz neviem

ale zachytia s casticami aj NOx, takze preco nie castice ?
 
Hodnoť

 

diesel rulez ... niet cistejsieho a ekologickejsieho auta....
(By som to pristavil kazdemu k oknu na cely tyzden, nech si to uzije).
 
Hodnoť

 

No to je bomba. Mám Doblo r.v. 2004, 1,9JTD, priemerná spotreba 4,5l na 100km. A to má aerodynamiku asi ako parný valec.
 

 

cim novsie auto, tym menej emisii a cim menej emisii, tym vyssia spotreba a cim vyssia spotreba, tym je napr 5l/100km vlastne nizsia spotreba, chapes :)
 

ha ha ha

mas zrejme nauspornejsie doblo 1,9 v Europe. Na spritmonitor zerie druhe v poradi 6,2 ;)
 


Najčítanejšie na SME Auto