SME
Pondelok, 30. november, 2020 | Meniny má Ondrej, AndrejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Renault Thalia - slovenské ceny (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

 

skvelé! Posilňovač to nemá. Možno by sa zmestili aj do 150tis, keby tam nedávali motor
 

 

odmontuj kolesa, vyber okna a sprav diery na nohy ako u flinstonovcov a dostanes sa pod 100 tisic :)
 

Pod 100 tisíc aj s motorom a dverami :-)

Hodnoť

ale 200 tisic

ja si myslim ze za 200 tisic je to dobre auto aj bez posilnovaca.
 
Hodnoť

ale no !

ja renaulty nemusím... ale za dvesto nový sedan pre mladú rodinu na začiatok je dobré nie ?
 

presne!

pre mlade rodinky, pre ludi ktorym dosluzila 120dsiatka, favorit...nieje problem auto bez posilovaca, klimy, nevravim ze by som si take kupil :-) ja som sa uz namlsal fajnovosti. A este pozitivum novej thalie je ze to nevyzera az tak hrozne ako prechadzajuca generacia. Tam bola tazadna cast uuuplna hroza - amaterska "dorabka " .
 

 

Tiez si myslim, ze je to primerana cena. Co dostane inak za 200 tisic? Nove asi nic (okrem dakych cinskych parodii na auto), z jazdenych Fabiu, alebo starsiu Octaviu...
 
Hodnoť

signal pre skodovku:

zlacnovanie sa este neskoncilo, naopak este sa iba zacalo, inak bude s jej podielom na trhu zle nedobre. A nielen pre skodovku, takze toto auto je dobra sprava, malo by vyvolat tlak na ceny konkurentov.
 

 

Aky signal to ma byt pre skodovku? Akosi som neporozumel... Ak cakas, ze teraz hufne vsetko zlacnie na 199tisic, tak sa mylis. Thalia na konkurentov tlak nevyvinie ziaden, kedze zaujemca o lacne auto zisti, ze cena 199tisic je typicka "uz od", a za tieto peniaze dostane len motor a 4 kolesa, kazda drobnost navyse bude za mastny priplatok. Staci zobrat do ruky kalkulacku a aj clovek menej zdatny v matematike si zrata, ze ine auto sa mu oplati kupit viac - proste dostane viac muziky za menej resp rovnaky obnos penazi. Staci sa pozriet na revolucny Logan. Mala sa z toho stat uplna bomba, a ako to dopadlo? No nic moc, aktualny trhovy podiel Dacie je 0.86%, pocet predanych aut za rok 2008 je necelych 700.
Napriek tomu novej Thalii fandim, vyzera sice vselijak, ale pre cloveka, ktore chce jazdit a nepotrebuje klimu, el okna a central je to ucite lepsia volba, nez dovezeny vrak zvonka alebo z bazaru!
 

ze si neporozumel,

za to ja nemozem, ale skusim ti vysvetlit, o co ide. Prijmova skupina ludi, ktora uvazuje o kupe lacneho, ale noveho auta bude hladiet v prvom rade na cenu. Ti, co doteraz jazdili na starej skode alebo lade, su na soferovanie bez posilnovaca riadenia zvyknuti, rovnako sa obidu bez inych drobnosti. Najlacnejsia fabia stoji podla web stranky tejto znacky 279 000 sk. Je to model s vychyrenym motorom 1.2 HTP, ktory sa vyznacuje mizernymi podpriemernymi dynamickymi ukazovatelmi, zato vsak nadpriemernou spotrebou. Za 79 000 si do thalie mozes dokupit vselico, vsak? Najma, ak skoda v zakladnom modeli ponuka okrem styroch kolies iba nevydarene nadizajnovanu plechovu krabicu bez normalneho motora a k tomu zopar drobnosti. Uz rozumies?
P.S. Priklad dacie je mimo, lebo tam isto zohrava velku ulohu reputacia. S poslednymi dvoma riadkami v tvojom prispevku suhlasim, len este k tomu treba pridat, ze je to aj lepsia volba ako lacna fabia.
 

 

presne tak. Mna by rozhodne nenapadlo dat za auto viac ako rocny prijem. A na Slovensku je kopa ludi, co za rok zarobia iba dvesto tisic.
 

 

Beriem tvoj nazor, ze podla teba je Thalia super - no tvoje argumenty su typicke krcmove...
Motor 1.2 HTP je normalny zakladny motor porovnatelny s ostatnymi zakladnymi motormi konkurentov v danej triedy. Kazdy krcmovy odbornik ale musi skritizovat trojvalec od skodovky, ale ostatne su uplne skvele, ze - este napis, ze zaklada 1,0 12V od Opla je uplne super motor, pripadne 1,2ka od VW je lepsia, nez HTP a budes jasny :-)) Celkovo od motorov maleho objemu nemozes cakat zazraky, no bez problemov sa s nimi da jazdit - zalezi od sofera, ked je raz niekto drevo a nevie pouzivat radiacu paku, je jasne, ze prenho maly motor je najhorsi.
A len tak mimochodom - zakladny motor 1,2 v Thalii ma vykon 55kw a krutiaci moment 105 Nm. Pozri si parametre toho zleho, citujem "podpriemerne dynamickeho motora s nadpriemernou spotrebou" od Skody a zistis, ze si si obrazne povedane nasr*l do ust - pretoze su takmer identicke :-)
P.S.
Momentalne mam Fabiu, 1.6 automat, a nedam na nu dopustit. Predtym som okrem ineho mal aj Clio 1.4 s robotizovanou prevodovkou, a dakujem, auto s kosostvorcom na kapote uz do mojej garaze nevojde. Ale nikoho nepresviedcam, ze Fabia je najlepsia a Renault je najhorsi, kazdy nech si vyberie tak, ako uzna za vhodne. No som alergicky, ked niekto argumentuje klamstvami.
 

 

Aj tvoje argumenty su OK, az na to, ze ked si alergicky na klamlive argumenty, tak prosim netvrd, ze "Staci zobrat do ruky kalkulacku a aj clovek menej zdatny v matematike si zrata, ze ine auto sa mu oplati kupit viac - proste dostane viac muziky za menej resp rovnaky obnos penazi."
 

no to ta musi potom od alergie

priam rozhodit. Pretoze klamstvami sa to hemzi v tvojom prispevku. Po prve, nikde som nenapisal, ze thalia je super. Napisal som, ze skoda bude musiet ist dole s cenou a to tiez nie je klamstvo, pretoze to nie je tvrdenie, ale moj nazor. Napisal som, ze 1,2 HTP je otrasny motor s podpriemernou dynamikou a nadpriemernou spotrebou. To nie je klamstvo, ale fakt. Vykon na papieri mozes porovnavat s cim chces - opytaj sa ludi, co soferovali fabiu 1,2 HTP, nech sa podelia o svoje skusenosti. Ja som to auto nikdy nesoferoval, ale mal som tu smolu, ze som sa v tom viezol. Porovnavat malolitrazne motory inych znaciek ma nijakym sposobom nelaka, pretoze jazdim na autach s dvojansobnym a vacsim objemom.
Ale ked uz si ma vyprovokoval, tak dobre: motor 1,2 HTP ma - a teraz sa podrz - neuveritelnych 40kW a akceleruje za fantastickych 18,7 sekundy! Lepsie ako avia! Takze ake podobne parametre s motorom 1,2 od thalie? 40 kW a 55 kW su pre teba podobne vykony? Bravo! A este si pozri tu hned vedlajsi clanok, ze VSETKY malolitrazne motory styroch malych testovanych aut dosahuju VYSSI VYKON ako 1,2 HTP modelu za 279000 sk a VSETKY tieto auta dosahuju brutalne lepsiu dynamiku ako fabia 1,2 HTP. Rozdiel je priepastny - 3 az 6,5 sekundy! A bonbonik na zaver: VSETKY tieto auta maju mensiu spotrebu!
Takze ak si alergicky na klamstvo, sam sa znicis.
Uzi si svoju skodovecku a nedopusti na nu, ja si budem uzivat svoje auta, a nemusis sa obavat, renault medzi nimi nie je ani nikdy nebol: nech ta rozhodi, v jednom z nich mam 260 k a 350 Nm. Len je medzi nami jeden velky rozdiel: ty si obhajujes svoju milovanu znacky bez ohladu na fakty (na to moje "klamstvo" o cenovom rozdiele 79000 si dajako nezareagoval :>)) a mne su obe tieto znacky ukradnute, konstatujem fakty. Uz som si ale zvykol, ze skodovkari su velki vlastenci, aj keby mali za tu svoju fabiecku dat cely svoj majetok...
 

neviem v akej republike žiješ ty...

....ale u nás na Sovensku máš túto novú Tháliu za 248 s dph v takmer jej plne možnej výbave. Stačí si to pozrieť na http://www.renault.sk/nove_kar...

to by však niekto nesmel mudrovať bez toho, aby vedel o čom hovorí ;). nič v zlom teraz.

Evidentne si quillelugaqa nepochopil. Škoda Fábia sa u nás bere dosť ako ludové vozidlo. Ide trošku mimo všetky tie Corsy, Puntá, Mazdy2...Fábiu kupuje hodne ludí ako "domáce" ludové kvalitné vozidlo...je to pre nich proste škodovka na ktorú su zvyknutí a vedia že ju má pol sídliska, tka prečo by sa nestratili v dave. Čo sa však stane teraz, keď niekto mladej rodine alebo 50tnikovi zo záhoria ponúkne auto za 199 tisíc s dph? Čo sa stane ti poviem... 50tnik sa ti vykašle na celý posilovaš aj klímu, ajtak celý život jazdil bez toho. Mladá rodinka niekde nahrabe tých 48 tisíc a majú tam všetko...aj velký kufor.

Čo sa týka samotného prevedenia, samozrejme táto nová Thália je čo sa týka interiéru proste 7 rokov zastaralá. Tento interiér pochádza z Clia II, ktoré uzreli svetlo sveta v 2001. Bohužial sme na Slovensku a proste cena je cena. Škodovka ako predajca ludových vozidiel čo sa Fbie týka bude mať čo robiť. Toto nie je hranatá Dácia Logan...je to Renault, ktorý ma predsaj len relatívne dobré meno. Áno, firmám bude tlačiť Fábie ako firemné vozy úspešne. Aj zarytým škodovkárom. Ale ludí citlivých na peniaze....ak niečo nespravý s cenami, tak krízu ešte len pocíti. Renault začal cenovú vojnu...viď nové Clio comby za 299 tisíc. No comment.
 
Hodnoť

octavia

Ak niekto chce auto za 200,tak mam na predaj oktavku combi,2002,v 100% STAVE,SO SERVISNOU KNIZKOU..BA.martinwsm@gmail.com
 
Hodnoť

pozor

cena je akciova, teda iba v pripade, ked si to berete na leasing a tam tych 25 asi preplatite...Podla mojho nazoru radsej mat 3rocne auto so slusnou vybavou ako mat nove bez serva klimy ci odkladacej schranky ako bola fabia junior..pri 200 cena auta daleko nekonci, poistenie, potahy, 2rocny povinny servis, kto na to nema, nech si kupi nieco starsie lacnejsie, kto na to ma, nechapem preco kupuje auto v takejto vybave..
 

 

Ano - na starsie a lacnejsie totuz nepotrebuje, citujem "poistenie, potahy, servis..." :) Ale prosim ta... :)
 

na starsie

nemas kvoli zaruke povinny servis a ani kvoli leasingu nemusis povinne havarijne platit..200 plati pri leasingu..a ked mas stastie, majitel ti prenecha aj potahy :) a ked na to niekto nema, nech kupi daco lacnejsie a zostane mu na benzin ;)
 

1 2 >

Najčítanejšie na SME Auto