SME
Sobota, 24. október, 2020 | Meniny má KvetoslavaKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

TEST: Volkswagen Scirocco oprášil históriu. Ktorá verzia je rýchlejšia? (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 > >>

Hodnoť

kraasa

mnam mnam auticko, este ceny poprosiim
 

 

su napisane v prvom riadku
 

nasaď okuliare

máš tam aj ceny v tabuľke.
 
Hodnoť

no :)

Toto je krasna historia v novom kabate, urcite by som rad do neho sadol. Interier prebral z casti passatu CC ? no a ten motor, to sa uz nebude tak lahko rozoberat ako klasicke turbo motory na ake sme boli zvyknuti z B5 a B6 :) je to natlacene az az.
 

 

interier je skoro identicky s eoson, rozdiel je len vo vyplnach dveri a zrezanom volante
 

 

pardon eosom
 
Hodnoť

no nemam pravdu?

pekneeeeeeee
fakt som nadseny, uz nemeinim podporovat predrazene wv, bmv,mercedes, a ich nadutych zamestnancov,nemcov ci blavackych prisluhovacov
.
pre krista pana kto da dnes za auto viac ako 800000sk je debil alebo zlodej.alebo okrada svojich zamestnancov, alebo stat.auta s cenou OKOLO 800000 su hlavnym vyrobnym artiklom celej eu, a to musi padnut na rit pri dnesnej krize
.
a za 20000usd sa da kupit slusne a hlavne bezpecne auto, zo spotrebou pod 10 litrov a vysokym dojazdom na motore, pretoze sa nemusi vytacat ako trojvalcove kia,hundaie,a skodovky
.
a este jedno > nafta patri do kamnen,, do kachiel po slovensky
.
elektronika a oblecenie tak isto velmi lacne v usa, skoda ze su tie cla na dovoz,
 

 

Ked sa to niekomu paci, tak si to auto kupi. Chcel by som ale reagovat na to, ze nafta patri do kamen. Ano, dymi to, ale nie je to take zle. Pre cloveka ktory ma najazd XXk km rocne, to je viac ako vyhodne. A tiez som zastancom benzinovych sportakov, ale uz sa dnes robia aj hodne kvalitne chrochtaky, ktore dokazu potrapit nejeden benzin.
 

Dôkaz?

Audi R10A, niekoľkokrát vyhrala Le Menas a dokocna na nafte, takže milé »čisté« benzínáčiky, dostali ste na frak už aj v poslednej vašej výhode.... ešte čakám, kým BMW pustí svoje čudo vonku a to bude riadná pecka! Z 2.0 l diesela dostali niečo cez 250 koní!, ale je to združený systém pohonu, takže dočkať, dočkať a bude po paráde.....
 

 

Chcem ale vidiet ten chrochtak aky bude konstrukcne "jednoduchy" ked z neho dostali taky vykon... A dostat z 2L cez 200konikov dnes nie je ziaden problem, takze nevidim na tom nic cim by ma malo bwm ohromit. Viac ma oslovi niekto, kto dokaze dostat z motora poriadny vykon bez turba, to je pan motor. Osadit turbinu vie kazdy cajicek...
 

 

este si pozri, preco 24h vyhral naftak, ako upravili pravidla :-)
 

dik, ze si to napisal za mna

tiez by som tak velmi nepoukazoval na le mans, je to vyhra nastavenia pravidiel, nie motora. ak niekto proti sebe postavi zavodne auta s identickym objemom, preplnanim turbom a jedno bude benzin, druhe dizel, tak silno pochybujem, ze dizel dokaze byt konkurencieschopny.
 

Nie je to az take zle??

Nie nie, ono to JE dost zle. Tie pevne castice, co naftaky vypustaju, su ovela horsie pre nase zdravie, ako "o cosi" vyssie emisie CO2 benzinakov. O cosi som dal do uvodzoviek preto, lebo vacsia uspornost naftakov umoznuje vyrobcom robit vacsie, silnejsie a hladnejsie motory (ktore by za normalnych okolnosti nerobili, lebo by ta spotreba bola pre zakaznika neunosna), takze emisie CO2 aj tak dobiehaju benziny (v absolutnom meradle). No ale tie pevne castice. Robia sa sice filtre, ale tie zachytavaju do 85% (zavisi od typu filtra, tie lacnejsie auta, ktore tahaju trh, maju samozrejme lacnejsie a menej ucinne filtre), navyse tie najmensie ciastocky (ktore su aj najnebezpecnejsie, lebo sa v plucach dostanu najhlbsie) pochybujem, ze zachytia. Globalne oteplovanie dieslami nezvratime, navyse si este privodime rakovinu. Bravo! Diesel patri na smetisko dejin. Nedokonale spalovanie nemoze byt predsa "top technology".
 

 

zeby dalsi emigrant co vsetko rata na usd a je mudry ako radio? :-)
 

 

Ty sa rad nechavas okradat?
 

 

v zasade nie, ale doprajem hocikomu, nech to je vyrobca, moj dodavatel, alebo ktokolvek

druha vec je ze nie kazdy clovek rata vsetko v prvom momente na peniaze
 

Dobry pristup, Marek,

svet by bol asi lepsi keby tak rozmyslali vsetci. Na druhej strane je fakt, ze vsetci sa tlacia do severnej ameriky, aj ked tu dostanu za auta menej...Pochybujem ze na nich prerabaju (inak by tie auta sem nevozili, ze?) a brania ludom aby si doviezli auta z ineho trhu vsetkymi moznymi sposobmi - technicke predpisy, cla, etc...sorry, u mna je to podraz.
 

Koniec mal zniet takto:

Preco teda chcu zarabat viac na europanoch a brania ludom aby si doviezli auta z ineho trhu vsetkymi moznymi sposobmi - technicke predpisy, cla, etc...sorry, u mna je to podraz.
 

asi tak....

...čuší v USA a trasie sa, aby Obama dokázal stlačiť cenu benzínu pod $10 za barel....
 

Marek

nie, ten titul "emigrant" patri mne a som nan patricne hrdy! Vdaka, ze si nezabudol..........Tak bezim umyvat riady, keby nahodou zdvihli ceny benzinu.......! ;o) ale aspon toto;
Inac sikovne auto, drahe trosku pogla mna a v USA nedopadli dobre, pred par rokmi ich 6000 kusov pekne odsifrovali spet to fatherlandu, kedze to nik nekupoval a prestali vyrabat na dlho. CC trebars na fotkach vyzeral super, v realite vsak je sice celkom pekny, ale vyzera aj jazdi ako lacny brat Passatu. Setrili fakt vsade, kde sa dalo a toto auto je tiez len pozliepane z obehanych VW suciastok. Zdanie klame casto a to vo vsetkom. VW robi zakladny marketing zle mam pocit, zacinaju mat privela modelov, ludia si tazko vyberaju aj ked cenovo isli v US rapidne dole a skoncia u Japoncov, kde nemusia tolko dumat. EOS sa tu nepredava dobre, Tiguan a to ostatne tiez velmi nie. CC zatial nevieme ale zaujem velky nie je tiez zatial, pritom fasa auto a pod 30K USD MSRP. VW ma vysoky problem s kvalitou tu a to tiez nepomaha.
 

1 2 3 4 5 6 > >>

Najčítanejšie na SME Auto