SME
Sobota, 5. december, 2020 | Meniny má OtoKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Prichádza nový VW Golf Plus. Podstúpil plastickú operáciu (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Hodnoť

príšerný interiér

kto to kúpi?
 
Hodnoť

 

Take typicke Volkswagenovsky nevyrazne nudne auto.
 

Jasne, ak chces nieco vystredne

a zabavne, vyskusaj novu Skodu Fabiu... ;-)
 
Hodnoť

 

sa som tymto Plusom zatial nevedel prist na chut :o(
 
Hodnoť

VW

Tuctove, nudne, nevyrazne, nezaujimave. Typicke VW.
 

Tuctove, nudne, nevyrazne, nezaujimave?

HAHAHA, a ako to ten VW robi, ze produkuje auto (tuctove, nudne, nevyrazne, nezaujimave), ktore je najpredavanejsie vo svojej triede v Europe? ;-)))
 

Sam si si odpovedal.

Prave to ho robi tuctovym a nezaujimavym :-))
 

Ahaa....

ked je nieco kvalitne spracovane a teda aj velmi oblubene, je to tuctove a neaujimave. Vdaka za vysvetlenie... Zase som o nieco mudrejsi... ;-)))
 

 

Kvalitne? O tom by sme mohli polemizovat. Nie je to tak davno, vo VW zvolaval vsetky Passaty od isteho roku vyroby do servisov... :-))
 

 

no a co !
mnohy vyrobcovia to nechaju jazdit vadne
 

 

To, ze sa to vyraba v BA este neznamena, ze je to kvalitne :-)))
 

Kvalitne s ohladom na cenu

myslis, ze nieco francuzke, talianske alebo korejske je kvalitnejsie?
 

A preco si vynechal japonske?

Asi sa ti to sem nehodi :-)

Osobne som fanusik francuzskych aut, nemecky "tank&traktor" Golf nemusim. Nesedi mi, je tvrdy, hlucny, nepohodlny. Je pravda, ze v 6tkovom som este nesedel. Sudim na zaklade svojich skusenosti s IV. a V. radou Golfu. Jednoducho Golf nie je nic pre mna. Radsej P307/308, C4 alebo teraz nove Megane. Ten vyzera skvele. A urcite to nebude tank. Nevravim, ze nebude mat ine neduhy, ale pre mna je dolezita bezpecnost a pohodlie a tam novy Megane noveho Golfa strci do vacku... Ma na to vsetky predpoklady. Avsak, kto ma radsej tvrdsiu, sportovejsiu jazdu...
 

A ktore japonske?

Corollu uz novu nerobia. Auris je na urovni korejsko-rumunskej dielne, ergonomia minus bodov, kvalita spracovania dielov priemerna. Aj napriek masivnej reklame, predaj je viac nez mizerny. Ine japonske znacky lacnejsie ako VW urcite nie su, a kvalita je dnes tiez viac nez otazna (francuzke motory, diely tiez pozvazane z kade-tade)... Neviem v akom Golfe si sa viezol, ale ten na ktorom beham ja (V) urcite "tvrdy, hlucny, nepohodlny" nie je.
Peugeot je este vacsi sh... ako ten tebou spomenuty Scenic (v spolahlivosti este o dalsich 9 miest dole, co podla ohlasov ludi, ktorych poznam, zodpoveda). Opakujem: naco je mi "bezpecnost (v ktorej je btw Golf min. na urovni Megana!) a pohodlie", ked beham do servisu ako na klavir a mozem si pomaly s servis. technikmi zacat aj tykat??? ;-)
 

udivuje ma,

ako si niekto na zaklade precitaneho TUV reportu mysli, ze vie nieco o kvalite a spolahlivosti aut.
 

 

Tak za prve, ja som nijaky Scenic nespominal :-)) Takze si nekakaj do ust. Za druhe, Golf na urovni Megana v bezpecnosti? :-)))) Pozri si vysledky testov NCAP...

Za tretie, francuzske HDi su odbornikmi hodnotenie ako kvalitnejsie, nez TDi, to nie je moj vymysel, to vravia odbornici.

Co sa tyka tych Japoncov, kto tu vravel o cene? Bavime sa o kategorii. Som rad, ze si napr. nepsomenul Civic :-) Osobne ma moja rodina Francuza, Japonca, Nemca a Taliana. Mne najviac sedi moj Francuz. Japonec skvela elektronika, Nemec, to je tank :-))) Talian je sportovy voz.

Podla mojho nazoru sa na aute preukazuju vlastnosti naroda. A tie nemecky narod ma otrasne. Agresia, nadradenost... Nie nadarmo vozili Mercedesi fuhrera :-)
 

Sorry, mas pravdu

Golf je od Megana este o jednu hviezdicku VYSSIE (konkretne pri chodcoch) co sa tyka celkovej
urovne bezpecnosti. :-)))

Ja vyuzivam OBJEKTIVNE vlastnosti motoru, a nie subjektivne dojmy "tiez-odbornikov" (podobne ako v tie tvoje "testy bezpecnosti" ktore hovoria v prospech Golfu. ;-)

Tvoje xenofobne az rasisticke taraniny rozoberat nemienim. Keby som sa mal orientovat uz len podla cistoty toaliet pri hlavnych cestnych tahoch na Slovensku a v Nemecku, musel by som o Slovakov povedat, ze v porovnani s Nemcami su este na urovni opic loziacich po stromoch...
 

 

Pan by si mal vyjasnit, co je xenofobia a rasizmus a co je "stereotype" :-) Asi si sa v Nemecku stretaval len so "Nenemcami", ale to tu rozoberat nebudem. Pre mna je dolezite, ze pri ochrane dospeleho v "kokpite" ziskal Megan o bod viac :-))

Objektivne vlastnosti motoru? Prosim? Nepocujem cez ten hluk... Zatial si ale precitaj toto:

Prvé veľké odlišnosti prichádzajú pri porovnaní pohonných agregátov. Majú síce podobné výkony, ale charakterovo sú od seba tak ďaleko, ako len môžu. Koncepčne starší motor 2.0 TDI s priamym vstrekovaním čerpadlo-dýza už po naštartovaní prezradí svoj agrárnejší charakter. Ten sa žiaľ nezmení k lepšiemu ani pri záťaži. Dynamicky je však vo výbornej kondícii a modernejší, tichší a kultúrnejší štvorvalec 2.0 HDi v Peugeote mu nestačí v žiadnej z meraných disciplín. Napriek tomu z Peugeota cítite väčšie nadšenie a hlad po otáčkach. Vďaka enormnému nástupu záťahu agregátu TDI PD v stredných otáčkach však pôsobí Golf pocitovo živšie. Nad hranicu 4000 otáčok sa mu už síce nechce, ale ani nemusí, pretože v tej chvíli už má tristoosmičku ďaleko za sebou. Rachot motora TDI PD vám však pri každom studenom štarte bude liezť na nervy, za životného partnera by sme si preto rozhodne radšej zvolili príjemnejšie HDi.

Zdroj: http://autoviny.zoznam.sk/cl/1...


:-))
 

Ja s autom nechodim hrat do filharmonie

...v tom sa asi lisime. A nad 4000 otacok nevytacam motor uz VOBEC! Nepotrebujem to. Taha vyborne uz okolo 2000. To su tie objektivne vlastnosti... ;-)
 

 

No to je uz len argument :-)
 

1 2 3 4 5 6 7 8 ... > >>

Najčítanejšie na SME Auto